SCHOOL

lai lai lai harini nak cerita about my school hihihi :p apalah menggedik entah malam bebuta ni -.- Kay harini wa sho sucks okayyy ! Like seriously. Sakit perut memanjang macam bangang je. Apa aku makan malam tadi ? tak silap cuma sate, ayam 4ketul, nasi 5pinggan, air soya 2kotak. Tu je kann ? HAHA just kidding ._. HA HA. Kesakitan perut ni membuatkan ketidakstabilan diri untuk mendengar semua bebelan yang diberikan cikgu. Haih guess what apa aku buat ? mai lerr teka ! haha. S to the L to the double E to the P = SLEEP zZzzZz  Da sampai rumah baru aku ingat balik, "hmMmMmMm harini belajar apaaaa eh?" HAHA boleh pulak macam tu jieeja =.=



  Kay cerita punya semangat nak cerita ni kan rasa bengang yang teramat ni nak menyetan aku tgk classmates lelaki aku Ya Allah pemalasnyaaa mengalah lembu ! Serious ! Boleh cikgu TENGAH check, aku tekankan lagi sekali T-E-N-G-A-H okay ! tengah check kebersihan kelas diorg boleh kata "EH JIEEJA CIKGU TENGAH CHECK TINGKAP" bodoh teramatttttzzzzzz ! Cikgu tgh check baik takpayah cerita kay aku. sampah masyarakat betul -.- Kelas kalah minggu ni aku salahkan korang peduli apa. terutama Rahman !  HAHA. Yeah aku tahu korang taksukaaa dengan aku kannn sebab aku comel kan ? hohoho *-.- nah wtv the point is aku marah dengan korang sekarang jangan nak perintah aku buat kerja da lepas ni pfft bai

Lagi satu cerita, aku tahulah aku ni pelajar yang lemah lembut, baik hati dan berhati murni :p Tapi janganlah kerja buli aku je ! eeee menyampah betoi haha. Yela bila aku da bersajak depan kelas korang gelakkan aku, bagi markah sikit pulak tu kalah degan HAFIZ si penyanyi tersohor tu. menyampah. Hey girlssss takpayah suruh aku wakilkan korang bersajak da. Suruh Kiena yang suka tampal benda tah apa apa kat tudung aku, conteng-conteng tangan aku haihhh ingat kertas kee ? >.< HA HA. And Kiena, padan muka kau tadi kena tegur dengan Cikgu Mazlan yang berpakaian segak KRS gitu . HAHA Aku bermuka selamba bila tengok reaksi muka kau :B

Cikgu Mazlan : hm okay esok jela bila saya tak busy blablablabla
Kiena : okay cikgu *buat muka comel
Cikgu Mazlan : Tu awat ada kucing kat tangan hang ?
Kiena : Oh tak tak Jieeja buat *menuding jari, buat muka takbersalah -.-
Cikgu Mazlan : Oh lain kali jangan buat ! *muka garang
Woi da kau yang conteng tangan sendiri, aku yang kena. sobbsobb sedih betul. Kau yang fanatik kucing haha PADAN MUKA KENA TEGUR !la walau bagaimanapun haha Kienaaaaaajongos I love you !


kbai :>

No comments:

Post a Comment