jsjhdkshkNXclfhl


Hi. Hello ;D Im feel so malas fr post anything but nak cerita jugak :p teehe. tmrw is Monday. I hate Monday likeeeeeeee pfft . Perhimpunan stuff, jumpa pengawas yang kerek kerek belaka kah kah ;D  And yeah yesterday was boredness, tiredness and blahh blahh susah nak describe betapa penatnya badan ini kay ? HAHA. Semalam kawad and Kiena takdatang and aku petak gila sumpah -.- Kawad kena ajar budak junior haih boleh naik gila darah tinggi semua :/ And seriously badan ni da taklarat nak buat kerja sekolah semua malas malas malas -.- Eh PMR tahun ni o.O lupaaaaaan please I want to dai ~ Taknak ambik exam please please . Mac's Exam around the corner tick tock cepatnyaaa ! Belajar pun terkial-kial lagi haih. Kay tu baru mukadimah
 Now Im falling love with Skylar Grey yang bak kata Fared minah takde cahaya tu kan :p Yeah dia boleh jadi geng dengan aku yang memang takde cahaya ni :/ kah kah. Dekat sekolah da macam penyanyi tersohor nyanyi lagu-lagu dia hehe. I need a doctor and Im coming home terbaik and Sakinah asyik pukul aku suruh diam asyik menyanyi je kerja ;D And yeah jamming with nani izza kiena masa cikgu takde gossiping best haha. Setiap kali kelas SEJARAH excited, BM gelak-gelak dengan cikgu Azlizan sumpah dia best kay ? AGAMA ARAB SIVIK tido zzZzzZzZ Kelas tambahan zZzzZzz lagi------> memang 9A's kalau perangai  aku terus macam pelajar cemerlang ni bila dekat sekolah :/ stupidos


 What else ? I dont have handphone right now. kentut betul kay. Guna hp kakak shit. Line maxis macam babi asal ni weh ? Call tersekat-sekat macam setan. Celcom je takbuat perangai lagi dengan aku -.- pfft Jangan sampai aku buang simcard Maxis tu tahula sumpah no mood to talk about this. For those yang ada number aku yang dulu, Im sorry takguna numb tu da shitzzz benci hidup macam ni "NAK BELI HANDPHONE please ?" siapa kesian ? Tolong la buat derma belikan hp baru :/ haha please please I need a phone :|
  Tadi baru habis jumpa Fared mak haih nak gila tengok muka dia. Pergi pinjam CD tapi bila da sampai busstop rupa-rupanya dia kasi CD kosong babi babi babi kena prank HAHA. thanks Fared -.- Kah kah sumpah lawak aku tutup muka je sumpah malu isk isk :/ And yeah I love you sweetheart. Why sho comel tadi ? Nak kena cium ? haha gatal menguasai diri. You're AWHSOME hehe ;P Im so crazzy about you get jum kawin damn damn-------> RUBBISH k i love you fullstop diam diam da haha
 Haha post kali ni takboleh panjang lagi byee takecare ;)

1 comment: