WISHING

HAPPY BIRTHDAY KHALEEDA 
 Hi. Hello. Ah whatever. Happy Belated Birthday to my bestfriend forever Khaleeda binti Khairi yang kiut miut tu :3 I hope she will read this entry. HOPELY ! :( Hi Khaleeda ! You are fifteen now. But you still cute, still SMALL kah kah ;D I love you. And, I MISS YOU A LOT D; Rindu kita lepak, bergosip-ing, nangis semua sama sama sumpah rindu ,-_- Aku tahu kau da ada banyak kawan baru but kau still anggap aku ni BESTFRIEND kau kan ? And aku takboleh lupa semua memories kita. First time dulu masa aku nak sangat kawan dengan kau, tapi aku takut sebab kau tu hotsetup kat sekolah kita hehe. And lastnya jodoh jugak en ? Bukan main rapat lagi kita da start darjah 5 ;) And thanks for everything ;) Kaulah ajar aku makan laksa dulu masa kita darjah 5 haha. Ingat tak ? Then kita test bau mulut sape paling busuk hahahhaha ;D Sekarang, aku suka makan laksa hehe. Aku rindu kau ! Semalam aku lalu depan rumah kau , ish rasa nak singgah je ! And sayang, jangan lupakan aku :(
  See this girl o.O She's so coooooomell and cool en ? keh keh :p K papehal pun takecare, wish you all the best for PMR tahun ni. Kau pandai insyaAllah 9A's punya ;) byee I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment