MARCH

 Hi. Hello. Setelah berhempas pulak mencari idea post apa nak buat kali ni, akhirnya telah berjaya. KAH KAH rasaaa bangga :'/ k everything are going fine like I guess ;) Study okey no problems, friendship okeyy alhamdulillah ;} And for Kiena, sorry if aku annoyed. Entah sometimes aku rasa nak marah marah tektentu pasal :/ SORRY SORRY SORRY i love you ! :(

 K are you realizing that now is MARCH ? lets dance ! ZzzZzZzZz Da bulan 3 takterasa betul en ? PMR lagi berapa hari ? entah malas nak kira. Hm takut ? TAK takut. Rasa nak mati terus. Apa dah buat untuk PMR tahun ni ? TAK buat apa-apa lagi. Woah kira da pandai la ni ? TAK pandai pun ~~ lai lai lai kehangatan sudah terasa :'/ Selasa exam yeah memang taksempat nak baca semua buku yang tebal tebal tu. Nota buruk cincai yang aku buat tu jela -.- Hm takut. Kalau macam ni memang tak kemana wishlist tu :(
 K apa lagi nak cerita ? Actually today ada roadrun. But yeah I was not going. Cuz what ? GASTRIK -.- Cuz what ? TAKMAKAN -.- cuz what ? ORANG CAKAP AKU GEMUK -.- K hari rabu haritu da berjurai jurai airmata sebab tension badan macam da gemuk je sekarang ;( actually aku rasa biasa je. Tapi orang la yang fikir, yang cakap, "HEY JA, DA GEMUK EN" and Im liked ZzZzzZzzZ kesah lapan aku sebenarnya and finally I realized, Jyeah you guys are right ;( IM SHOOOOOO FAT pfft -.- K sabar jap nak kurus bukan senang.

kbye

No comments:

Post a Comment