ON MY BIRTHDAY

 Hi. Hello. Last 3 days is my birthday ! Hihi Im fifteen now T.T Ada dua orang pesan tahun ni jangan jadi emo sangat. Haha. Yekeeeeee AKU EMOOOO? Oh macam takpercaya and taksedar selama ni aku merupakan orang yang emo rupanya. Ngeh. Thanks Teacher Zuraida and Kak Syeraaa comel ! Harap dia baca apa aku tulis ni mesti kembang hidung dia :P Hehe sayang Kak Syera Hanapiah

 Serious tahun ni aku excited gila nak sambut birthday. haha melebihi perangai budak 6 tahun ! Eleh excited je lebih sambutnya takpun -.- Haha. Kesian ! Oh nak cerita apa jadi 23rd April !

 It's already 12.00 am ! Oh my God ! I'm so nervous oh can daii daii ! Haha over -.- Tengok je jarum tu sampai ke buat hatinya number 12 tu en straight ------->

1-Where is my phone ? Oh someone will call be maybe ? Oh yeay yeay taksabar !
2-On komputer kesayangan yang sengal tahap nak mati tu. Oh tapi still sayang dia sebab banyak berjasa. 
 Haha. 

 Suddenly no one call me. Hm where's my boyfriend ? haha so sad you know that time ? Serious cakap ! -___- 12.15 oh my girlfriend Safina called. Hihik loves you ! Oh rupanya tahun ni lah birthday paling tah apa apa. Haha. I thought la kan ? Pagi tu pulak ada kelas tambahan. Hihi Im soooo rajin you know ? Datang ! Hehe. Takbest langsung kelas. Buat makin sedih. Oh malas nak cerita buat malu diri je -___- Aku sedih betul la pegang hp dr pukul 12 semalam tunggu Fared call. Tak jugak. Tunggu lagi. Takjugak. Pukul 12 tengahari baru call ! My God sedih hehe. Mengada. Emo ! menyampah. Biar lahh asalkan dia wish en ? ;)

 Petang bila dah segar mengambil wuduk untuk menghadap yang Ilahi aku dikejutkan dengan kedatangan Gustina dan Filzah Hazwani ! hehe. Diorg cousin aku. Wow serious sayang diorng ! Oh Kiena pun ada that time at my home ;) Panggil aku keluar rumah and suddenly my God ! TEPUNG TEPUNG TEPUNG ! Me likes it ! Im like baby baby baby ohhh ~ haha. Thanks Along, adik and Kiena ! Birthday aku korang kasi gempak sikit. takde ah hati ni gundah gulana ;( Malam I was going to dinner with my lovely family, Fared, Sakinah ! Hehe. Thank you Thank you !

over over -.-

Hehe
They're mt life. Oh sakinah I love you !

 EEEEEEEEE rasa amatlah malas nak post bebanyak. nak study dah ni. Exam nak dekat. hehe. Bajet menyampah ! haha. byeeeeee toddles! Muaaah ! Oh before that, thank you fr those yang wished ! I really love you all k k k k ! Sumpah sayang gila ! Sorry takdapat balas wall korang. mampu like je. Haih pemalas ! Teruk betul perangai -.-

THANK YOU SOOOO MUCH !

I LOVE YOU ALL FACEBOOKERS !




No comments:

Post a Comment