LONELY

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Aku amat teramatlah sunyi. Hmph. Nobody here. Semua orang mesti tengah enjoy hari kantin now. But me ? terperap duduk dalam rumah like Omg kalaulah korang tahu betapa bosannya tahap dewa :( I cried all night long thinking about why I must to sick now ?!!!! Haha. It sounded like Im angry of fate, Not at all k ? Allah adil. Maybe ada baiknya jugak penyakit ni datang sekarang dr nanti esok dan selanjutnya bukan ? MasyaAllah.

 Hmph sepanjang hari aku menghabiskan masa duduk didalam bilik dan bercakap sorang-sorang. Actually siapa yang bosan sunyi taktahu nak buat apa try lahhhh ! Best siryes wa cakap lu. Takdelah kita ni jadi orang bodoh. Sekurangnya otak kita berkembang jugak :] Aku ni talkactive. So I need a people to talk. Fared lah yang selalu jadi mangsa. Hehe. Kalau dekat sekolah Sakinah. Tapi semua orang masa rehat akan dengar aku membebel. Dah takheran dah :p Haha. Hm tapi beberapa hari ni sejak aku demam, rasa sunyi sangat. I dont know why .

No comments:

Post a Comment