SAMPAI TAKBOLEH TIDUR

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Sekang tengok pukul berapa ? K takpayah tengok jam korang sebab aku tahu korang mesti baca esok time petang ke malam ke suka hatilah kan ? Hm sekarang pukul 1pagi okay. Saya taktidur lagi. Hebat tak hebat ? Bangun pukul 5.40 pagi tido taktahu lagi pukul berapa. Isk isk. Otak aku amatlah bercelaru. Siapa boleh bagi tips camno lah nak hilangkan beban kat kepala den ni ? I really need a big hug ;(

 Esok nak keluar. Haihh tak excited langsung taktahu nape. Kalau keluar dengan Fawed mesti excited gilak. Ni macam cicak je takde feeling. wuuhuu. Haihh esok pening nak pakai baju apa. Seluar apa. Kasut apa. Kalau pakai macam ni OVER pulak. Kalau pakai macam ni SIMPLE sangat. Pastu start ah otak pening lalat. Haih. Setakat fikir baju sanggup puasa tidur. Wow kemain hebatnya. Kalau suruh study memang taknya aku nak study. Malas sangat.

 Tu je pun post aku nak buat sebab taktahu camnoo nak lepas beban ni. Oh lupa pulak ada si blog ni boleh tolong :p K byeeeeee. Esok saya nak keluar dan saya rasa nervous sangat. sangat bodoh haha.

No comments:

Post a Comment