Quiz for myself

Assalamualaikum..

Dah masuk pertengahan bulan 3 rupanya. Pejam celik je

 Yang aku masih sama dr awal tahun. Memberontak dgn diri sendiri. Allah, kalaulah masa tu boleh berputar kembali. Aku rindu masa-masa dengan Farid, Sakinah, Nadzim, Adib and semua kawan-kawan yang pernah aku rapat dulu. Kalau aku boleh jumpa mereka, dr A-Z aku nak cerita apa yang aku rasa. Hidup memang tak mudah kalau aku letak pergantungan dengan diorang. Memang aku alpa yang aku kena letak Allah no.1. Delimatul kata kalau kita letak Allah segala-galanya dalam hidup ni, biarlah tiada seorang pun yang sayang mahupun diorang tinggalkan aku, aku mesti kuat. Yelah Allah kan sweet sangat. Dia selalu teman susah senang. Bukan macam manusia... Eh Form 4 ni pun sangat stressful!! Ah apa ni ? :<



Am I happy with my life now ? Well, disebabkan terlalu lifeless dan bengong untuk menjawab soalan yang diajukan diri sendiri, terpaksa buat quiz semata-mata utk itu. God... Im so desperate to know myself.

So the result is...... I AM LONELY


"You feel worthless, and alone in life, just trying to get through it on your own. Maybe sometimes you feel that there is a whole in your life, and you can't seem to fill it. You need to look for people who care about you. Maybe relatives or friends? You need to open up and let people in, because you are not the only one who feels alone."

Im not happy with my life. But Im still to be grateful... Oh Allah, when I get upset, I feel like I should crying or screaming or something but I cant. I just laying on my bed and think. Then I sleep. Cuba kalau tengah sedih try buka love letter dr Allah. Eee mesti rasa sejuk je hati. Sweet kan Allah tu ? Bila kita sedih, Dia sediakan ayat memujuk untuk kita.Okay tetapkan iman sekarang. I have Allah. No matter what. Come hell or high water. Allah is enough for me. Yeah He is enough !!!!!!! La tahzan Jieja :> 

No comments:

Post a Comment