29122010

hm today went to pavilion kuala lumpur ceh :p aku tahu memang takde tempat lain aku nak pergi. situ jugak laaaa tempatnyaaa la takmenyusahkan pun kan kan kan ? :) harini tak keluar pun ikut kiena, asyraf, blaqis pergi sunway ! (nangis) mwahahahaha takdo duit eden -.- eleh tapi best jugak apa kan harini keluar dgn fared, juqie, andi gila tu -.- haha. sampai pavi je beli tiket. fared yang beli. kononnyeee nak tgk cerita hantu ye bang ? alih alih tiket apa yang awak beli ? GULLIVER'S TRAVEL ? ngek eleh saya da cuak kebebe da ~ haha :D perkara taksenonoh harini yang aku buat, ehem  
1.gelak kuat-kuat depan fared -.-
2.sendawa lepas makan -.
3.sedut hingus dalam-dalam -.- 
MWAHAHAHHAHAHA (capslock tanda penegasan cara gelak aku). eee jieeja oi mana hilangnya malu kau ? haha. eleh normal la kan ? fared je pun eleh :P ni pulak nak cerita. boleh pulak aku terserempak dengan BOY-AN ex-sch aku dulu ? OMG  asal la aku takjumpa Mawi ke apa ? haih menghancurkan hari aku betul mamat pendek ni. da la perli aku baik punya kan ? nak makan nasi minyak ? eleh kepala otak hangpa ! kau la buat nasi minyak dulu kau kan da tua ? haha. mulut tu kurang ajar depan pavi pun boley kan cari pasal ? nasib baik aku taktumbuk muka kau ? eleh DSLR kau tu kau sangkut bahu je ? nak buat apa ? MARKET GITURWH ~ haha ee geli muka pun hancosss pergi mam. da lama aku tahan perangai kau ! haha  gila marah amboi~ ehem
GODAI KAY ?
apalaaa post aku kali  ni ? bosan mak aih tahap puaka. yang penting harini best best best haha malas nak cerita korang pun malas baca nanti haha

kthanxboi :>

No comments:

Post a Comment