BUKIT JALIL

HM yesterday I went to Stadium Bukit Jalil fr watched Malaysia match against Indonesia. Funny when I do not know which team must to be support haha. My parents are from Indonesia and me Malaysian. tempat duduk da la asing asing and finally I choosed Indonesia. HAHHAHAH Hey Guys ! Aku taksokong mana mana kay cuma jadi penonton je :p hihihi. You know what ? Indonesia supporter not allowed to bring any water , food , drum, firewoks (semestinya) BUT malaysia can like shitzzzz -.- This is not fair at all ! Kena la adil kan ? haiyaaa -.- Im sitting kat tingkat satu taksilap and korang tahu apa ? SAYA KENA LUDAHHH DARI ATAS weeheee wanginyaaa bau tudung saya -.- it from MALAYSIAN yang terlalu obses dgn bola semua agaknyaaa. kenapalahh nak gaduh semua kan ? kata orang malaysia ni berbudi bahasa -.- (KONON) janganlahh sampai nak campak bendera negara orang kebawah suma main laser mcm haremm. itu kurang ajar namanyaaa. haih. semua ada kelemahan masing2 semalam. and facebookers , please RESPECT THE OTHER kay ? mulut jangan nak kurang ajar sgt. aku ada kat sana semalam and aku tahu what happened -.- haihhh bengang gila weh ! ishh takpatut takpatut ! haha. and lastly supporters of both sides must respect each other. suma ada kekurangan masing2. and memang takdapat dinafikan pemain malaysia pun BOLEH !
Diorg main semalam kira okay ! bersatu ceh :P teruskan usaha MALAYSIA INDONESIA BOLEH !
hihihi (semangat) -.- post ni bosan aku asyik marah je hehe :p

nnati upload lagi kay ? ni gambar poyoss je -.- haha internet lambat macam babi ! haha




kthanxboi :>

No comments:

Post a Comment