I WANT TO CHANGE NEW


I have a bit problem with the fashion I think. Imout of shirt :/ HAR HAR HAR sedih gilaa. baju, jeans, beg, shawl semuaa da beribu kali pakai ! orang pun da boleh hafal aku rasa -.- sobb sobb(sedih). mom , i want new shirts. nah it's okay. ja faham mak tak kan bagi kann ? kita bukan orang kaya hihi. neverminds i love you mom <33. So I want to save up my money babeh. eleh tahun depan kan PMR simpan ah duit tu. takpah keluar pergi mana mana duduk rumah belaja o.O habis PMR menyetan balik :p haha. Now, the time has come me to change my attire. Aku kena sedar diri badab aku ni bukan macam dulu, makin lama aku makin gemuk pendek pulak tu ): Sekarang aku fikir ingin mengubahkan diri ke arah cara pemakaian MUSLIMAH hahhaha. jangan gelak okay ? aku gelak takpe :p teehe Aku da banyak jumpa minah arab, thailand, kakak-kakak UIA tuu suma auw they are so tiutt . nak picit picit pipi diorg ! cara diorg dress up lawaa mak aih tergoda. baju diorg TAK KETAT woah :O tu baru cantik kann ? takde nak nampak bontot je --" Dia pakai boot suma like seriously cantik gila bhai ! So aku telah merajinkan diri pergi cari boot around JJ Wangsa Maju. and I found this !


Im like seriously want this ): sumpah aku nak save duit pergi beli ! tak kira nak jugak -.-

okay what else yaa ? actually this is all part of the plan of next year. hihi 2011 pun takmasuk lagi bising je lebih :P kay seterusnyaa aku nak beg baru okay ! hmm beg aku ada berapa kerat je bosan tgk yang tu --" heheh. BILA ZING KAT JJ NI NAK BUKAK BALIK ?! aku takmampu ah nak beli beg yang mahal2 macam korang punyaa kan ? hm :/ haha. lama gila renovation dia da beranak cucu aku tunggu ZING bukak -.-" kaypasal baju aku taktahu lagi. da takde makne aku nak shopping pavilion klcc bagai kepoh duit tade bangang --" aku pergi pasal tani je la kot kot ada borong baju murah murah kot kot kan ? EH DA BERAPA KALI KOT KOT aku ni entahhhhhhhh hahaha. kay that's all fr today. I know Im too much. annoying pulak tu nak cerita semua mende yang menyerabutkan kepala otak ni kan ? :p 

kthanxboi :>




No comments:

Post a Comment