FILZAH HAZWANI BINTI MUKSIR

Today was sho fun ! pagi tadi je bosan sikit -.- and finally ada seorang SUPERGIRL aka MY BELOVED COUSIN WANY yang ketuk pintu rumah aku untuk menyelamatkan kebosanan yang melanda diri pfft -.- after aku hello hello with my darling *cehh -.- me and wany started the PARTAY yo :} guess what we doing today ? hmm firstly we masak-ing atau lebih dikenali membinasakan dapur rumah masak cucur udang :p AND JYEAH SAYA DA PANDAI SIKIT POTONG BAWANG HALUSS ~ haha xD I've snaped some pictures to show ya <33


WAANY MUKSIR COMEL KANNN ----------->
eeee BERMINYAK kan takbaik untuk kesihatan -.-" tapi sumpah sedap do perut aku nak meletup makan. awww wany today was so fun baybay. i've lots of pictures tapi feel malas nak maksudkan. cuma nak bermengah dengan korang yang "HEI SAYA DA RETI MASAK CUCUR UDANG KAY ?" rase bangga banyak :DD




okayy second we tido petang sama-sama after penat mengenyangkan perut. haha xD konon je en aku da bukak website biggestloser suma tips nak kurus satu haprak pun takde ikut -.- suka hatilaaa kan sabar la lama lagi masa nak kurus sebelum 2011 melabuhkan tirainyaaaa :p haha. third, ini part paling best ni , WE AMBIK TUALA AND MELULU MASUK KE BILIK AIR ! SHOWER TIME :P hehe. we main sabun gosok-gosok badan aww so best rase macam dekat spa percuma gitu :p sampai situuuu je malam kiteorg menghabiskan duit pergi MAKAN LAGI ?! ya Allah memang aku gemuk la mcm ni. aku telah dimalukan dengan abg restoran tuu -.- dia da la speak kelantan aku takfaham sgt , aku beli laicikang and this is a dialogue between us ------->
abg restoran: "DIK RUMAH DEKAT MANA?" aku terpinga-pinga macam suruh jawab soalan maths haha. then aku cakap
jieja: "TAKDENGAR LA BANG"
abg restoran: "SEDUT" ?????!!!! :O
lagilaaa aku salah dengar
jieja: "haaa WHAT ?"
da terkeluar bahasa inggeris wa tahu ? haha
abg restoran: "ya Allah DIK PANAS KE SEJUK ?"
jieja: "OHHH~ SEJUK LAHHH"
AND IM BLUSHING -.-

I guess I've hearing problem :( HAHAHHAHAHHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment