SI GEMUK

NAMPAK TAK PIPI GEMUK TUU ? NAMPAK TAK NAMPAK TAK ? haha xD berat badan aku masa cuti ni makin lama makin naik. ye ahhh kerja makan tido online makan tido online je. mana tak la kan ? haha. badan aku ni rasa rasa da macam lembu da kan ? kakak aku yang cakap --" taktahula napa nafsu nak makan tu macam nafsu setan ! satu je solution perut ni tak merengek ------> PERGI MAKAN ! xD
so semalam aku telah merajinkan diri click dekat http://www.biggestloserclub.com/ untuk tahu tips nak jadi kurus ala ala Taylor Swift kalau boleh :p Ya Allah menari tarian beruk aku tengok tips dia. makan roti tu suma boleh kenyangkahh ? haha. macam mana ni macam mana ? haha. dalam family aku ni dikelilingi lautan makanan. cakap je apa nak suma ada ! makcik pun bukak restoran sebelah rumah. baru nak diet bau makanan menggoda perut aku ishh jahat betul la en ? Im trying to be SLIM  da ramai tegur pipi aku tembam perut aku buncit BLABLABLA -.-
NANTIKAN KEMUNCULAN JIEEJA YANG KURUS OKAY ? hihi chioww (:

MY NEW BODY A YEAR LATER HAHA xD

No comments:

Post a Comment