LOL

 Hi. Hello. Hm taktahu nak cerita apa. Holidays sumpah bosan. Tak keluar rumah langsung. Duduk rumah tidur zzzzz. K rindu kat boyfriend. Haha menggedik -.- Shh rahsia takyah serabut nak cerita kat orang k Jieeja ? ;) k nak random story jela k apa yang menimpa ke atas diri ini ,-_-
 
 Hm budak boyan sekolah cari pasal lagi. Takde life agaknya. K cerita ni da lama ni aku nak ungkit balik ni en ? K masa form 1 banyak musuh. Aku pun taktahu kenapa. Biasalahh da aku pun sekolah dekat sekolah yang memang ramai budak serabut macam ayam betina -.- Hm bila jalan sebelah aku jeling-jeling. Fikir cantik sangat ke kak ? Takpunnn ! Aku cungkil kang mata tu baru tahu. Baru form 1 da la suka buat perangai. Kat kantin suka memekak cam orang gila. Eh lupa memang korang satu geng gila en ? Bila aku terpandang korang jumpa aku luar sekolah. wakakak terserlah KESERABUTAN kau k ? Pandang je pun bukan aku jeling-jeling kau cam kau jeling aku. And then tetiba cakap "KAU FIKIR KAU CANTIK SANGAT KE JIEEJA?" ehh tetiba gila ke kau ni minah ? ke kau jealous dengan aku ni ? :P HAHAHAHAHHAHAHAHA ni yang aku nak start perasan ni. hikhikhokhik. Masa berlalu and akhirnya aku malas nak cari pasal (P/S : ALU TAKPERNAH CARI PASAL PUN SEBENARNYA K !), cerita "kau cantik" "jeling-menjeling" ni senyap da. Alhamdulillah hati lega sikit. Fuhhh ~
  Hm hari Rabu taksilap cari pasal lagi ! Ishhhhhh FEDAP tahap babi la aku ni kan ?  Aku sabar je mampu nangis ,-_- Sabar Jieeja nama pun budak boyan ! Hi Boyan kau serabut DA LA GEMUKKKKK ! hahahaha Go daii babi ! Ish muka kau pun da ada cam babi sikit aku tengok hidung kembang ! HAHA

P/S; Ya Allah maafkan hamba kerana telah berkata seperti ini D;

Note untuk diri sendiri ; Fikir positif, sabar lagi setahun je kau sekolah situ, tahun depan insyaAllah chow ;D And hm when someone try to make you down down down, it's mean she jealous of you, so dont be sho sad jieeja, YOU ARE AMAZING kikiki ;p K byee

BOYAN I "LOVE" YOU !!!!!!

No comments:

Post a Comment