BEST SUNGGUH KEM NI K

 Hi. Hello. Wassup ? Me fine cuma tired yeah macam biasa lah kan ? school stuff wooyeah. 3hari2malam di sekolah. Terasa bagai seminggu. The thing I will never forget. InsyaAllah. Rupa-rupanya bukan senang nak jadi fasilitator kepada junior ni kan? eleh aku pun bukannya reti sangat pun actually. Sebab aktif dalam pengakap je terus jadi fasi. Keh keh. Cammp was awhhhsome ! Even last last minute pack baju, mintak izin dgn mak ayah sampai nangis nangis nak pergi camp, alhamdulillah dapat jugak perginya. Hehe

  Camp ni ada jeee orang yang nak spoilkan mood ni. Oh kat camp senang takpayah makan, "makan hati"
dah cukup kenyang LOL. Mood aku ni pun terkuntang kanting jugak kekadang haha. Gila macam tu ah. Bila dah hyper bukan main. Bila da takde mood hancus -.- Tapi nasib baik lahhh ada Sakinah, Fared yang selalu buat cerita takberpa lawak kat camp tu, mood ni okay lerr sikit. Hhe. Oh cakap macam camping, mengimbau kembali  saat-saat jumpa dgn Fared pertama kali bertentang mata 15 Mac 2009 ceh :p Perlu ke ayat cam formal tu ? Kambing -____- Sumpah rindu time tu ! K Fared walaupun aku annoyed dgn saya, haih sabar jela. I love you cit ;)

  Lah sumpah malas nak update blog harini. Penat gila fuuuihhh ~ K bila online tadi terkejut mama Fared masuk hospital. Gentle risau. Ya Allah, semoga Auntie cepat sembuh. Amin ;(( Saya tak boleh tidur risau sangat adoii !

No comments:

Post a Comment