TANDAS SEBAGAI TEMPAT MELUAHKAN PERASAAN

 Hi! Assalamualaikum :> K tadi aku telah mengunjungi tandas sekolah oh biasalah itu kan rutin sebagai seorang pelajar selain mengunjungi kantin, kelas dan koperasi. Haha. Tandas sekolah aku teramatlah "UNIK" you know ? Haha. Biasalah sekolah saya kan dipenuhi ramai pelajar yang serabut seperti ayam jantan yang hendakkan ayam betina. Really ? Oh saya mengarut rupanya! :O Sekarang ni kita fokus dulu tentang perbincangan tandas sekolah ni. Sambil lah kan korang melabur tu korang boleh baca baca tulisan kat dinding tandas yang amatlah cantik -.- Korang boleh tambah tambah dosa kat situ. Ngeh ngeh -___-

  Agak-agak dah dapat clue aku cerita pasal apa ni? Oh pastikan anda berumur 13tahun ke atas untuk mambaca cerita aku ni. hehe. Budak sekolah rendah takboleh baca hareeem :P Nanti risau la pulak budaya BUDAK SEKOLAH MENENGAH yang hancus ni dibawa ke BUDAK SEKOLAH RENDAH yang innocent :P eleh. K kat sekolah aku ni ramai k budak yang mengalami masalah mental, tekanan jiwa, perasaan, putus cinta, berebut boyfriend, takpuas hati kecantikan dah keHOTan orang lain. Yeah kesian =___=' Aku amatlah bersimpati. Tulah diorang ni cakap bajet menyampah aku baca. Fikir elok ke tulis kat tandas ni ? Mengaibkan orang. ish berdosa takbaik tau. Duit PIBG yang aku bayar tiap tahun tu rupa-rupanya banyak dihabiskan untuk mengecat dinding tandas. bahlul -.- Haha

 Contoh kutukan terhebat WOOOOOOSSSHHHH 

"ISH BADAN KAU DAH LA GEMUK BUSUK PULAK TU"

"KAU TU TAKPAYAH LA NAK BAJET SPEAKING MELUAT AKU TENGOK"

"KALAU AKU NAMPAK KAU DATING LAGI ESOK, AKU ATTACK KAU DEPAN SEKOLAH"

  Oh lawak ? Memang ! banyak lagi malas tulis je. Orang gemuk pun korang nak kecoh macamlah korang kurus sangat. Ngek leh POOOODAH !  Lah mulai sekarang korang luahkan lah perasaan korang dalam blog, bukan dalam tandas lagi. Oh aku takdelah bajet bagus. Ada jugak sekali sekala meluahkan perasaan dalam tandas. Tapi tandas rumah lerr takmain lah tandas sekolah ni. Contohnya bila tengah tension nyanyi la seperti katak dibawah tempurung kuat-kuat. Konfem stress hilang sikit. Haha. Tu je nak cerita ! Selamat beramal ;)

No comments:

Post a Comment