ASDFGHJKL

  Oh Hii. Aku dah demam 3hari. Dah tiga hari jugak takcontact dunia luar. Aku pun takbagi tahu sesiapa pasal demam ni. Yelahhh no one cares -___-, Sakit sangat. So sorry taksempat nak buat entri pepanjang mcm selalu ;( Taklarat sangat. idea dah berkepul-kepul dalam kepala otak ni  tapi bila nak start blog je Oh God semuaaaa idea hilang. Haha. K InsyaAllah kalau sempat and hidup lagi, aku cerita esok k ? 

Kepada anda yang sihat tubuh fizikal, bersyukurlah dengan nikmat yang diberi Allah tu. Aku pernah jugak dengar orang cakap " hmm dah lama takdemam" Kebodohan memang obvious kat situ o.O Actually aku pun pernah mcmtu jugak. Saja enn macam best je demam ni. Tapi bila dah sakit, haihhh kepada Allah lah jugak kita bertawakal. Aku bukan demam biasa tapi luar biasa ;) Macam penyakit orang tua pun ada. Haha. Doakan saya cepat sembuh, InsyaAllah



I found many of the BEST entries to be read ;) 
Kenapaaa korang creative sangat eh ?

No comments:

Post a Comment