THE PERFECT GIFT TO US

 Alhamdulillah SAYA DAH SIHAT DAHHHHH ! #bangun mendabik dada

 Hii Assalamualaikum :} Saya nak cerita ni betapa saya sukanyaaaaa kat budak-budak ! Hehe. Dulu masa sekolah rendah darjah 5,6 tu en, konon bajet ah senior kat sekolah tu :p Hehe. Jumpa je budak darjah 1 cium-cium picit-picit pipi diorg sampai menangis meronta "KAK JIEEJA SAKIT, BAGITAHU MAK KITA" elah comel je. Cium lagi baru tahu ! Takut la tu :P Rindu diorg sangat ;( Sekarang dah darjah 5 dah la budak-budak tu ;')

 Even adik saya yang degil tu selalu mengacau mengganggu gugat kehidupan seharian saya, saya takpernah pukul dia tau. Hehe. Tapi MULUT SAYA YANG LASER ni kenalah tahan k ? Haha. Siapa tahu ? Kat rumah mulut saya ni kalah macam Azwan Ali amboi amboi amboi you know ? Takpee biar telinga sakit sampai bernanah pun, jangan badan kan adik ? :p

  Oh sebenarnya bukan ni yang saya nak cerita hari ni. Saya sebenarnya dah 3hari dah tengok paper lama-lama saja en bosan ingat boleh lah tambah ilmu tatabahasa sikit. Alih-alih saya agaklah terkejut bila tengok paper yang saya baca tiap hari tu semua mesti ada pasal baby ;( Kanak-kanak pun ada ;( oh saya rasa anda mesti tahu apa yang dimaksudkan bukan ? Manusia sekarang terlalu kejam agaknya. Tiada hati perut. Aku jumpa siapa yang buat, ishhhhh aku tonyeh-tonyeh muka dia !

 Aku tahu akibat daripada kehidupan sekeliling menyebabkan benda ini terjadi. Ada jugak yang cakap benda yang tak elok ni takbaik terus disebar-sebarkan. So kita senyap-senyap je k ? Tapi ingatlah pesan Allah,
"Kita merancang sesuatu, tetapi Allah juga merancang sesuatu untuk kita"

 Berdoa, bertawakallah kepada Allah agar dihindarkan dari kemaksiatan ini, InsyaAllah ;)
  

 Mengapa harus dibuang, diseksa anugerah dari syurga ini ? Fikirkanlahhhhhh ;(

No comments:

Post a Comment