DREAM VS. REALITY

 Yes. Perempuan itu kembali menggangu tidurku yang kini tidak lagi nyenyak seperti biasa. Okay. Pertanyaan sekarang adalah SIAPAKAH PEREMPUAN ITU? Entah aku sendiri tidak mengenalinya. Gelisah, sedih, aku menangis. Ye, aku menangis tanpa sebab. Masakan tidak, perasaan takut sudah berjaya menguasai diri. Perempuan itu sudah 3kali mengganggu tidurku. Sejurus kemudian terus berlari ke kamar ibuku yang hanya terletak disebelah kamarku. Ye rumah kami kecil sahaja. Cukuplah menempatkan kami 5orang sekeluarga ;) Aku menceritakan kisah mimpi tersebut kepada ibuku. Ye aku tidak akan menceritakan kepada sesiapa mimpi ini. Hanya ibuku seorng. Dia memeluk dan mencium dahiku yang berpeluh. Lalu katanya, "MIMPI ITU SEKADAR MAINAN TIDUR SAJA JIEJA" Aku tahu. Tetapi wajah mimpi mengenai perempuan itu acap kali muncul. Tetapi wajahnya masih tidak begitu jelas di dalam kotak memoriku ini. Loser

 Semenjak aku demam 4hari yang lepas, aku agak sukar untuk tidur. Hm bila sudah boleh tidur mimpi buruk menganggu tidurku. Unfair ~ Ye mungkin benar kata ibuku, "TIDUR HANYA SEKADAR MAINAN TIDUR" Tidak perlu aku memperbesar masalah ini. Ye sebelum tidur semula aku mengambil wudhuk yang sudah pastinya membuatkan aku makin tenang. Alhamdulillah.

Okay pagi tadi aku dikejutkan dengan deringan Bigger from Justin ofcourse. Oh Fared called. And I realised eh why mimpi dalam mimpi ? Faham tak ? Haha. This is so weird.

1 comment: