SABAR JIEEJA #peace !

 Asssalamualaikum. Pertama sekali saya memang tak ado maso sobanonyo nak update hari ini. Tapi dengan kesakitan hati yang dah bersarang di lubuk hati ni, bersemangat curi-curi masa study Bahasa Arab. Ish memang perangai ni teruk sebab dah nak exam boleh lagi melepak depan pc. Kepada budak-budak yang tengh baca jangan tiru perangai selekeh macam ni memang anda akan "berjaya" lah kot ? o.O whatever loser !

Oh mukadimah dah berapa ayat nampak sangat cuba membazir masa ni ! Haih okay saya akan taip secepat yang boleh sebab nak sambung study Sejarah pulak. Okay sejarah memang Form1, Form2 taksentuh lagi. Ni memang kena cepat bagai halilintar ! Okay nak diceritakan harini kat sekolah memang banyak sabar. Antaranya ;

1) Cuaca yang memang anda semua sedia maklum panas yang teramat ! Badan berbecak dalam kelas study serious takselesa asyik mengelap muka je -.- Dekat rumah je redup sikit. Rumahku Syurgaku ! Loveeeyuh  aircond !

2) Perangai *****m**e  yang memang aku paling sabar. Okay kau perfect kau diam je takpayah nak judge orang. Tapi aku tahulah kita kena tegur orang sebab dalam agama pun ada cakap. Tapi CARA ! CARA kau tu tak kena aku rasa ;( Esok aku tampar kau baru tahu. Ke nak aku tolong cabut bulu kening kau ? -.- Serabai ! Tapi serious aku bukan jenis macam tu ah. Dalam blog je aku kecoh depan kau aku macam tikus :p Lebih baik aku makan hati dr gaduh dengan kau. Malas aku :} Sabar Jieeja peace !

3)Ke-tension-an belajar sudah mula dirasai. Oh sekarang lebih kurang seminggu je nak exam. Buku memang sikit-sikit baru sentuh. Taksampai setengah. Haihhh. Dugaan menjadi seorang murid Jieeja ;)

4)Keyboard ni buat perangai. Actually capital O je buat perangai. Menyampah aku tekan macam tekan batu. Podah asdfghjkl

 Oh esok lah aku update pasal Sabar Sabar ni lagi. Nak share something. Hope dapat membantu korang en ;) Ye saya tahu di alaf digital ini memang sukar untuk memupuk sikap sabar akibat daripada ke-annoying-an orang disekeliling dan tekanan. Ye saya pun macam tu jugak. #ceh cakap macam bagus -___-
 K sambung esok ! Takecare blogger ! Love you nahhh kish sikit :*



No comments:

Post a Comment