27.06.2011

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Saya baru balik dari buat pasport bawuuu. Hikhik. Ok jangan tanya saya punya chickenpox dah sihat ke belum. Actually banyak lagi yang berkampung bulat bulat dekat muka saya ni. Amatlah hodoh yknow ? Tapi saya buat muka paling cunzzzz muka paling selamberrrrr muka paling watlek bila datang imegresen tadi :') Dress up macam biasa. Macam orang sihat. Muka dah macam binatang ternakan ni pun saya still pakai eyeliner. Hahaha. Taksedar diri letteww muka buwok.  Dalam hati biarlah orang nak cakap apa pasal muka wa, actually wa beutiful apa ! Chikenpox je ni kan ? Hehehehehe #AMBOI PERASAN PUI SIKIT !


 Saya dah agak dah bila datang je Imegresen tu orang pandang saya dua kali :') Kenapa terpegun ke tengok muka saya ? Kau ada ? Hahahahaha :'D Alaaah bang jangan terkezuttt ! Wat biasa sudah lah. Takpayah nak pandang dua kali pastu lama pulak tu. Saya bagaikan alien di situ -____- Ishhh. Time ambil gambar untuk pasport paling taktahan. Abang tu mata dia macam O.O Hehehehe. Saya comel sangat kan ? Biaselerrrr. Peace ! Saya senyum macam biasa. Ayu cik dara. Haha. tetiba. tapi bila gambar tu keluar saya dah koyak bakar sepak terajang gunting gambar tu. BUWOK GILERRRR ! Tapi kesian lah kat ayah saya, dia dah bayar RM10 untuk 4keping gambar. Haha.


 Sila buat buat taknampak gambar perempuan dalam pasport tu. Eeeeuw.

 Masa kat imegresen tadi, ada pakcik ni with anak dia, kurang upaya. Im so pity fr them . Actually saya nangis. Pakcik tu duduk sebelah saya je. Anak dia kat kerusi roda. Oh Gosh air mata saya takboleh tahan. Tumpah juga :( Kesian. Anak dia sewiously handsome. Tapi mak saya cakap sebab demam panas dr kecik dia jadi mcm tu. Macam strok lah. Dia jerit-jerit sebab dia macam takselesa surrounding dekat situ. Ayah dia sabar je. Kasi motivation. Usap muka dia kaki dia. Awwwh ;( Nasib baik ada macam babysister tu tolong ayah dia jaga dia. Time dia nak bagi cap jari tu paling kesian. Ayah dia kena cium dia cakap kat telinga dia baru dia berhenti merengek. Siryes. Aku sedih and terasa sangat. Cubalah kalau aku kat tempat dia. Aku act sebagai ayah. Hmph tak sanggup. Tapi jika satu hari itu takdir aku, aku janji akan jaga anak aku. Lebih dr diri aku sendiri :') Kalau korang nak imagine sangat muka dia macam mana, siryes wa cakap lu, MUKA DIA SEBIJIK MCM JUSTIN BIEBER. Siryes ! And apa yang aku tengok tu buat aku terfikir. Hidup kita ni ada perjuangan. Orang yang sakit, tak ada upaya tu pun masih kuat nak teruskan hidup dia. Apalagi kita yang boleh dikatakan telah sempurna dr segi fizikal dan akal. Tinggal cara kita nak pergunakan. And perjuangan seorang ayah tu terlalu besar. Ayah saya pun :') Saya bertuah ada ayah lagi. Alhamdulillah.

 Oh bai de wei, HAPPY ANNIVERSARY TO MY BOY AZRI FARID BIN SHAHROOM ! 1 year and 9months baby :') Stay together I love you ! Kish and hug :* I've imagines you will be my future husband and future father to my kids ! Hahahahaha.

No comments:

Post a Comment