AKIBAT DARIPADA MALAS

Esok dah ahad. Kerja sekolah banyak lagi belum siap. Aku taktahu kerja sekolah tu dah jadi apa dalam almari aku. Dah berhabuk lah kot. Konfem nanti petang bila dah nak start buat kerja sekolah tangan gagap tulisan buruk, Hahahaha x) Haihhh sekejapnya holidays ni. Nak banyak lagi moleh ? Kenapa kalau sekolah rasa lama pulak entah -__- Ish cam tak adil pulak.

Nanti dah start hari Isnin mulalah routine bangun pukul 6 blablabla. Mak aihh bosannya o_o Boleh gila duduk sekolah. Ceh tipu. Takdelah gila lagi. Takpe ah angan-angan aku tinggi nak pakai BMW katanya bila dah besar tinggal dekat istana kawen dgn anak raja. Hahaha. Awh indahnya dunia :') Akhirat taktahu lagi. So kenalah pandai. Mana ada anak raja nak kawen dgn bibik (pekerjaan yg aku fikir klu tak pandai).

Start hari Isnin aku nak BELAJAR SUNGGUH-SUNGGUH ! kemain semangatnya aku hari ni. Yelah takut baii PMR yang menggerunkan tu lagi berapa bulan ? Ikutkan memang taksempat semua benda aku nak baca kalau baru nak terhegeh-hegeh macam semut nak baca buku. Mesti masa nak ambik PMR ada yang pengsan, terkencing, terkentut ke apa kan ? eeee so seram. Ish. Kenapa ada PMR di usia muda ? Buatlah PMR umur 17 ke. Eh umur 17 ada SPM pulak. Haih Malaysia memang banyak ujian. Bosan -___-

Dah tahu banyak lagi yang belum siap aku still duduk bertandang depan laptop ni apa kejadah entah. K nak buat 2karangan, 1essay, Sej, Sc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu je lagi belum siap. Haih perah otak harini.

No comments:

Post a Comment