LIFE

Hi. Hello. Assalamualaikum. Semalam apa posted aku buat ? Euwwww geli sejak bila jadi jiwang ? Haha. takmengaku lagi tu. Loser tak loser ? Takpe ah wa kesah apa. Hiiii ! Alhamdulillah saya okay jerwws harini. Hikhik #sambil buat muka kiut.

Lahh semalam aku tension gila. Rasa nak mati. Dada sakit macam nak tenat dah. Haihh. Susah. Nasib baik ada siblings tersayang tolong teman aku ikut sekaki nangis sekali. Tak aku sorang je yang nangis yang diorang menyumbangkan telinga dengar dan akhirnya semua tidur di katil yang sama sambil terkeluar air liur basi dr mulut Kiki (Adik lelaki saya). k tipu. Awh :') Semalam tidur dengan diorg. Tapi aku dengan Upa jauh sikit dengan kiki sebab dia kena demam campak dalam bahasa inggerisnya chicken pox. Betul ke aku eja ? o.O Ah wat ilek aku anak melayu reti bahasa melayu je. Indonesia pun boleh wa ngomong sama lu ! :P Mahu try ? Sila hantar Indonesia ke 32999. Msg untuk mengorat tidak dilayan. Ceh perasan ! Boooooooo !
Muka aku amatlah "COMEL" sampai terpaksa conteng takut korang tergoda ~ Serious wa cakap sama lu

 

Adik wa chicken pox ke doggie pox ke  wa tetap cium adik wa. Takgeli langsung. Hikhik. Tengok perut berlipat dia o.O Adik kau adaaa ? HAHAHAHAHAH x)

Harini aku duduk termenung sorang-sorang. Konon fikir masa depan ah. Dalam hati menyanyi BABY I LOVE YOU I WANNA MARRY YOU blablabla. Manalah boyfriend aku hilang ? Satu hari aku taktidur. Konon nak tunggu boyfriend call. Haha takpun. Sumpah ingat dah kena tinggal D; Lah kita makhluk biasa buat kesalahan. Orang pun dah naik fedap perangai aku. Aku pun dah penat dengan perangai aku jugak. Aku ni kerja asyik mintak maaf kat orang tapi buat lagi. Haha. pengakuan hebat. Apekedehal ? Nak judge ? ;)

Pukul 6.30 lagu hp kegemaran saya BLOW ME A KISS tittottittot. Omjayyy ! My darling called. Fuh lega. Malas dah aku nak cerita apa. Takpenting sama sekali. Aku malas nak berlagak aku ada boyfriend. Semua orang sama. Bila masa couple kecoh nak rak lah kan ? atototototo sweet like sugar gitu. Masa dah clash, hahahahaha x) Semua sedia maklum. Tapi aku dah penat dengan semua tu. Aku dah patah hati. Serious.

No comments:

Post a Comment