COMEL

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Harini saya rasa rajin sangat k. Bilik saya dah bersih tiada lagi habuk yang menyemak terjuntai-juntai di dinding bilik. Fuuuh aman. Rasa menyampah tengok habuk tu. So pagi-pagi buta dah bangun gosok gigi sikat rambut and terus ambil vakuum penyapu dan yang sekutu dengannya dan meng-start operasi besar besaran dengan kakak kesayangan saya yang annoying tu. Hehe. So saya dah pasang cadar saya warna hijau eeee omel angat ! Haha. Langsir pun sama ada bunga-bungaaaaaa ;') #PAHAL TAH BAJET

 Seperti biasa bila dah penat mesti melantak tidur sampai kepetang tak ingat dunia. Haha. Oh biasalah sebab tu badan saya besar dan amat sihat sekali kerana saya terlebih tidur. Haha. Whatever lah Ja. Bila bangun je buka periuk nasi melantak makan pulak. Part paling best masa holidays ni. Makan makan makan dan makan. Hmph >.< sambil melatah sambal belacan duduk bersila depan tv bukak lah channel 701 AXN favorite saya. Bila dah syiok syiok depan tv tengok winter wipeout saya rasa macam nak maki hamun Astro ! Tadi kan hujannnnn. lah rintik rintik air bergelora je pun -____- Takboleh tengok tv. Siapa ada Astro mesti tahu punya. Bayar mahal-mahal tiap bulan time hujan takboleh tgk tv apekedehal ? Boooo ! #CAKAP MACAM DIA YANG BAYAR BILL, KECOH

 Lepas saya baru nak melayan tidur petang saya emak saya menjerit dekat luar bilik. Nak pergi hospital lah katanya. Yelahhh mata saya yang berat ini pun dipaksa bersiap. Ceh ayat TERPAKSA lah sangat. Baru bangun tidur nak tidur lagi yang taktahan -__- Yeeeaaaayyyy ergi hospital tengok Wani ! Boleh tengok baby omel omel macam saya sekali ! Wakakakaka

 Wanna see my baby ? Check it ou haha


 Baby yang bibir sexy macam Angelina Jolie Mata bulat ni nama dia Khalisha. Actually ramai baby kat sini baby yang takde mak ayah. Oh their parents bodoh sangat pergi buang diorang k :( Rasa nak ambik je budak ni bawak pergi rumah ! Okay yang kesiannya her name is Khalisha dah tukar pulak jadi EE Voon. Nama Cina k. So pity lah kan baby ni lahir Islam bila keluarga angkat kafir jadi kafir lah jawabnyaaa ;( Ok btw YOU ARE SHO CUTEEEE ! Hehe.




 Mohd Sahir anak saya. Comel Cute Handsome Tembab sangat kan macam saya ? Haha. I love youuu my baby :* Kishh sikit sini mummy bagi. Hehe.Pity you sayang. Yr parents is shooo stupid ! Fuck them -_____-

No comments:

Post a Comment