MALANG

 Hii. Hello. Assalamualaikum. Harini kepala aku berserabuk k. Haih takready nak sekolah. Kerja banyak taksiap. Camneee ni ? Nak bagi alasan apa ? Cakap aku pergi kawen boleh ke ? Honeymoon ke ? Haha. Banyak sangat lah omework niii ! Tak adil. Ni namanya bukan holidays. haih. Whatever esok aku bawak kapas sumbat telinga cikgu bebel aku diam buat tak dengar. Hikhik. Amboi kurang ajarnyaaa perangai.



 Harini lepas dah tension buat homework  adik kesayangan aku yang Waany tu ajak aku pergi naik fixies. Actually aku takreti nak naik fixies. Basikal pun sama. Hahahahah. K gelak cepat ! Dah gelak ? Puas ? :p biarlah! Terbukti aku ni budak baik,cun, omel !!!!  Masa kecik-kecik wa main barbie takmain ah naik basikal, pasir ni suma. Wa comel dulu >.< #AMBOI PERASAN. Hehe. Berani ah main kat luar ayah wa gangster letak wa kepala kat bawah kaki kat atas. haha. Garang tak garang ? Sebab tu wa sayang ayah wa banget !!!!!! Pahal tah tetiba wa lu wa lu. Pikir gangster ?

 Ish harini bukan nak cerita pasal tu. Nak cerita pasal fixies. Ek eleh korang semua best ah reti tunggang ;( Aku takreti. Dah dua kali try dua dua jatuh. Watefak man -__- Okay bila aku dah reti tunggang aku nak berlagak satu facebook. Hehe. Kecoh gila.

 K nak tido byeee esok sekolah lalalalalalalalala ~

 Saya rindu PERHIMPUNAN, KELAS, KANTIN, PUSAT SUMBER -___-

No comments:

Post a Comment