AWKWARD SITUATIONS WHEN SCHOOL STARTS

 Hi. Hello. Assalamualaikum. How was yr day going on guys ? Results macam mana ? Haha. Me was lalalalala -___- Paham-paham je lahh kan ? :> Oh seperti yang digebangkan semalam, aku bawak lah jugak kapas eh I meant tissue. Kapas kat rumah mana tah hilang. Hikhik. Tapi takpasang kat telinga pun cuz cikgu harini baik-baik belaka tidak ada membebel yang membuatkan hati aku naik panas. Ceh cakap macam bagus. P/S ; Sila hormat guru anda ;)

 Kantoi cikgu2 pun takready nak datang sekolah. HAHAHAHAHA x) k nak cerita harini banda pelik yang jadi dekat sekolah. Lah takdelah pelik mana, cuma macam something yang kelakar je kan ? Bila masuk sekolah je sekolah sunyi semacam. Tengok jam "eh dah pukul 7.20 ni" So aku mengambil keputusan yang bijak dengan memikir yang murid-murid Gombak Setia today lambat bangun and taksedar diri yang sekolah harini. Hmph kantoi jugak taksolat subuh ! Boo !

 Okay what else ? Okay masa perhimpunan aku taknyanyi. Suara aurat beb. Haha. Konon. ish ngantuknya takterkata :'( gosok mata menguap gosok mata tertido gosok mata borak dengan Kiena sambil nyanyi lagu Negaraku ikrar whatever lah. ! Tu je kerja aku kat perhimpunan tadi. Haihhh. Malas lah nak cerita semua tetiba tak ada mood pulak -__- Oh lupa ! Cikgu yang berucap kat perhimpunan tadi kelakar gila when berucap pun buat semua orang nak gelak. Haha. Haih cikgu takready nak sekolah ke ucapan pun tunggang langgang je ? Hikhik. He pronounced SMK SERI KUNDANG as SMK SERI KUMBANGGGG ? Hahaha. Awkward.

No comments:

Post a Comment