MWEHEHEHEH

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Vanekem. Haha. Whatever. Yesterday like usual lah kan budak seumur aku memang takbetah kalau duduk dekat rumah. Bontot rasa panas. Hati gundah. APA HARUS AKU BUAT ? K first called Kiena ajak keluar. Second bodek Fared ajak keluar jugak. Dua dua nak k bagus jom keluar. Pukul 10 lrt siapa lambat tinggal. Haha. Semalam Yeay aku dgn Kiena cepat Fared lambat -___- Ish ketuk kepala nanti. Tunggu wat ilek makan nugget yang ayah bekalkan #comel tak ?


 Macam biasa kalau keluar hari Rabu memang tengok movie sebab semua sedia maklum ticket movie amatlah murah. Hanya RM8 sehaja ;) haha. Kantoi jiwa kedekut. Leh yang bertambah bertuahnya Fared yang belanja ;) Haha. Thankieee yoss ! Tengok Fast and Furious. Sewious saya sakit jantung time tu. Yang Fared boleh excited betul tgk cerita tu. Oh God yang abang sebelah Fared kerjanya asyik gelak :D Comel jeee. Secondly Nur Kasih. Yeay finally. Dah cerita kan yang before this nak tengok tak jadi ? K first time nangis depan lelaki bila tgk movie -__-, Hehe. peace ! Wa hati lembut eceh




Okayy ! Buat mintak lempang. Lempang dia ! Booooo


 K what's next ? Oh shopping ;) I met Siti Syafiqah. Budak form1 yang amat comel :') Dia yang teman yang Fawed entah kemana dgn Zafri ngongngeng ;( Takpelahhh ada Pikah tolong teman. Hehe. K Cotton On likes heaven yknow ? Memang bernafsu kalau pergi sana. Aku memang taksanggup nak masuk Forever21 sebab aku dah tahu yg aku takkan control nafsu perempuan aku yang menggila ni. Pfft menyampah. Minggu depan kalau ada rezeki nak pergi Sunwayyyyyyyyy nak jumpa Shiema ;( Hm

 Hehe. Cerita semalam tujela yang best. Tengok movie sampai 2 memang tak sempat lah nak jalan sekitar situ. Tapi bagus lah jugak sebab semalam Pavi panas ramai budak. Menyampah. haha. Oh yesterday I saw many HANA TAJIMA :') Oh girls you guys so pwetty Oh my God can die ~

Haii saya amat comels -__- Fared pun :*


 Harini punya cerita bowing duduk rumah jerwssss ;) Biarlah tido like usual lagi best. Nh gambar gedik :')




kbye kbye kbye.


No comments:

Post a Comment