UNLUCKY DAY

  Assalamualaikum pembuka bicara
saya ingin membentang cerita
betapa malangnya nasib saya
buat hati bertambah lara .

Like duhhh -_____-

 Hiii today is Monday. Yeah I hate Monday very much for sure. Ish tak best sangat. Hari apa aku paling suka ? Hari Selasa sebab ada cerita Asmara2. Hari Jumaat pun aku sukaa jugak sebab sekolah balik awal. Haha. Ish bukan pasal hari yang aku nak cerita harini. Harini belum pukul 6 aku dah kena bangun. Ngok ngek. Dalam hati "HELLO TODAY IS HOLIDAY DUDE" -____-  Oh God sabar jela.

  Holidays pun ingat budak Form3 macam aku ni takde extra class ke ? Ofcourse ada. Demi meningkatkan prestasi lah konon. Tgk tadi seciput je yang dtg sekolah. Unfair. Amboi pemalas betul schmates aku ni. Macam manalah sekolah aku nak maju ? Wait ! Sekolah aku ? Silap taip. Sekolah kita. Haha. Extra class amatlah bosan yeah. Siapa kata best ? No one. Muka semua mengantuk je aku tgk o.O Terutama mukaaa AKU. Semalam dah lah tidur lambat bangun pulak cepat memanglah menyirap. Cambodoh

 Okay cerita otw balik rumah paling best. Tahu kan betapa panasnya Malaysia sekarang ? Inilah akibatnya manusia yang tamak dengan harta duit ni. Tgk apa jadi kepada remaja comel macam aku ? Panas k. Lainlah kalau ada bumbung sepanjang aku jalan ke busstop. Aku akan amat bersyukur :') Tapi itu hanyalah sekadar mimpi puteri lilin macam aku ni. Pfft. Dah sampai busstop je tunggu bus punya lama. Bus rapidkl sekarang cambangang cuz kena pakai card only. Ngek elehh kau taknak duit ke pakcik bus ? Aku ada 50sen ni boleh beli kuih sebijik. Belagak ah lu brader. Okay bontot panas duduk kat kerusi bus stop tu. Okay tengok jam. Bukak radio hp. Nyanyi-nyayi bagi hilangkan stress dalam dada. Mak aih ni dah melampau. Dah 45mins aku tunggu bus. Ni buat hati wa nak baling kasut sekolah wa kat muka drebar bus Metro tu nanti. Oh God

 Ish dah sampai rumah cambabi rumah aku what the hell bersepah. Lantai Oh my God lagi bersih lantai kat luar rumah. Apa sudah jadi ? Ada kakak pun takguna. Tahulah baru balik asrama akan kerja rumah pun dah takreti nak buat? Amboi melampau ni. Online 24/7 ? Ni tak adil. Booooo -__- Ni dah pukul2 beb. Hari yang panas hati wa pun lagi panas. Apa aku kesah ? Aku marah je semua orang. pergi mampus ah. Ish sabar je

 Ah habis dah cerita aku. Banyak lagi nak cerita tapi aku rasa post aku ni macam dah banyak je. Nanti malas pulak korang nak baca kan ? Ah whatever yang penting sekarang aku nak qada' tidur petang aku. Esok sekolah lagi Yippie bestnyaaaa -.-

No comments:

Post a Comment