GERAM

 Hii. Assalamualaikum. Semalam tgk berita dekat tv3 memang kemarahan ni membuak-buak. Ish sewious menyesal takpergi kem belia tu. Apalah yang aku fikir masa hari Khamis tu masa Kak Jannah tanya nak pergi kem ke tak ? Oh aku biul kot time tu. Eleh dalam hati nak luangkan masa dgn kakak cuz dia baru balik asarama. Alih-alih dia balik aku asyik gaduh dgn dia. Pffftt. Alangkah malangnya nasib. Ikutkan parents aku pun takbagi cuz kat Kem Belia Putrajaya tu mesti ramai gilos orang kan ? Semestinya. Tapi sijil pergi kem tu PERINGKAT KEBANGSAAN ! Saya ulang lagi sekali PERINGKAT KEBANGSAAN -__- Mesti Elyas Kak Jannah yang pergi kem tu dapat markah koko lebih ! EEEEEEE ;(

 Dah la duduk kat rumah tak best. Bangun-bangun tido je ayah suruh sarapan. Then aku ni kebodohannya tido balik. Memang aku takgemuk lah kan ? Ah kesah ~ Okay kepada schoolmates, facebookers ke jangan heran eh saya gemuk. haha.

 Okay parents taktepati janji lagi nak bawak kiteorg pergi tengok Nur Kasih. Mak rasuah aku kata kita pergi tgk Nur Kasih sabtu semalam biar aku taknak pergi kem. Tgk2 takjadi :'/ Ishhh not fair.

No comments:

Post a Comment