LOSER

 Holidays amat bosan :'/ Yeayh itulah life aku. Bila holidays datang menjelma aku selalu terpinga-pinga nak buat apa. Selalunya time holidays ni aku menambah lemak yang memang dah sedia ada banyak dalam badan. Hm bak buat macam mana ? Dah rumah aku pun dikatakan SYURGA MAKANAN. Memang tak akan pernah habis makanan. Cakap nak apa konfem ada. Haha. Cakap macam chicken chop pun ada dekat rumah. LOSER.

 Oh God bangun pagi tadi rasa macam something takde. Apa eh yang takde ? Of Fared tak ada dekat sini. He's going to Kedah. Oh dont worreh Jieeja 5hari je dia pergi :') Pagi ni aku rasa fresh gila. Fresh yang dimaksudkan disini bukan muka aku yang sedia maklum kalau baru bangun tido lebih teruk dr hantu. Aku rasa RAJIN TERAMAT. Hihik. So siapa nak gaji aku kemas rumah dia ? Boleh cari duit masa hols ni takdelah aku buang masa kan ? Murah je RM4 sejam. Amacam ? haha. Yelah aku nak cari duit nak kawin 5tahun lagi. haha.
P/S ; JIEEJA, KAU NI STUDENTS LAGI OTAK NAK CARI DUIT JE. LOSER

 Hehe. Apa lagi aku nak cerita eh ? Hehe. Oh lupa nak cerita mak ayah belikan laptop baru ! Hoooowayyy cayang mak ayah banyak<3 ! Ish kish sikit :* Hehe. Maknanya cuti ni takdelah  bosan sangat bila hati ni dah excited sangat dapat gadjet baru. hehe. Aku ni perangai macam harimau masuk kampung. Kecoh je. Menyampah dengan perangai sendiri -___- LOSER

 Fuck me
  Hm apa lagi ? Oh tadi menghabiskan masa tgk detective conan ;) My favorite cartoon evah ! Sewiously ! Agak-agak macam mana Gosho Aoyama tu pandai sangat sampai dia boleh buat cerita macam tu ? k wa salut habis sama dia ! Suspens taksudah. Kerja aku asyik menjerit je tadi bila Pembunuh tu sapa tah nama dia keluarkan pistol hebat dia. Haha. Cerita kartun je pun. Haih perangai aku bila entah nak berubah dewasa sikit. Haha. Kalau lah mak beli Pakej Mustika dgn Astro Fisrt kan best. Lagi lah aku duduk melepak depan tv 24/7. Ngeh



 Okay nanti malam ber-blog lagi. Aku nak cerita pasal Justin Bieber vs Bruno Mars vs Enrique Iglesias. Haha. I love them. Hehe.  Sapa taksuka diorg ? Haih dah la handsome. Tapi boypreng kita pun handsome gila jugak. hahaahahaha ;D K nak stop sampai sini nanti habis semua benda aku nak cerita pasal cik kiah sebelah rumah aku nak kawin lagi lah, minyak kereta Ron97 dah nak naik harga lah, aku semak tgk muka Selena Gomes lah and many more. haha. K bye toddles :*





No comments:

Post a Comment