MY LIFE ME

Hi. Hello. Assalamualaikum. Wayar urat aku terputus(bak kata teacher azian) Isk isk. Rasa malas ingin belajar menguasai diri. Syaitan yang merupakan musuh utama datang berbisik agar bermalasan saja. Haih. Aku kena lawan perasaan ni. Dah seminggu sekolah berlangsung, kerja sekolah sebelum cuti juga belum aku siapkan. Mujurlah cikgu masih belum tersentak untuk membelek buku kerjaku. Haih. Sampai bila aku macam ni ? Aku berperangai seperti remaja yang tidak akan melalui apa-apa proses untuk berjaya. Aku PMR tahun ni. Sedia maklum PMR lagi beberapa bulan sahaja dari sekarang. Jika ingin membelek semua buku dari tingkatan 1 aku yakin semua itu tidak akan sepenuhnya mengisi ruang otak aku. Tetapi kita harus berpegang prinsip. Jangan mudah mengaku kalah sebelum perang. Ya masih ada waktu.  Jika ingin aku berkometar di sini sini sudah pastinya akan habis juga masaku selama 15mins. Tetapi ingin juga aku mengisi catatan blog aku ini agar dia tidak sunyi, tidak sepi. Hehe. Ayat aku hari ini sungguh gramatis bukan ? :> #doubleloser

Pelajaran di sekolah makin lama makin susah. Aku bukan jenis pelajar yang excellent yang boleh tangkap semua benda yang diajar cikgu. Hmph. Harapkan Sakinah Izyan Nani Haziqah dan semua rakan sekelas yang amat baik. Tidak kedekut ilmu langsung :* Aku juga khuatir dengan masalah aku yang satu ini. Akan aku lawan semua perasaan bodoh, lembab yang InsyaAllah pasti ada jalannya ;) Aku boleh ! #Anyone ada tak tips makan apa biar pandai ? hehe

Penyakitku datang kembali. Setelah beberapa lama menyepi dari menyerang tubuh badan lemahku ini. Ya. Sewaktu aku kecil aku sudah mengalami gastrik yang agak teruk. Aku susah makan dahulunya. Sesuap nasi susah benar masuk kedalam perutku ini. Kerana itu gastrik juice yang ada didalam stomach meyerang mengeluarkab asidnya, Haha. Bab sc chapter tak ingat tingkatan 2. Sila baca. Haha.Setiap malam penyakitku selalu menyerang aku sedang asyik melayan mimpi berjumpa sang putera yang ingin mengahwini aku. K tipu je. Masa kecik just fikir nak barbie je -___-  Takpun jadi cinderella ke ? Haha. Hmph siryes sakit. Aku tidak menumpukan 100% kepada pelajaran. Jika aku mula menelaah pelajaran, mulalah dia datang. Hm. Ya Allah ini sungguh sakit sekali.

 Masa tengah sakit ni Farid is shoo nice. No I meant he always nice to me. When Im sick he comes to my house. Takecare of me.  Give me sprit. Oh Gosh is anyone have a boyfriend such like mine ? I love you Farid. So much. Thanks for everything !

Doakanlah aku sihat je. Taksakit. Hmph. This feeling is not good at all. I swear. Lebih baik mati

No comments:

Post a Comment