EXAM WEEK

 Minggu ni sekolah aku dikejutkan dengan penampilan hebat cikgu anggun lagi bergaya PUAN WAHIDA diatas pentas untuk meberi sedikit surprise yang terhebat pernah budak form3 sekolah aku dapat. tak ke hebat namanya ? Tahniah kepada PPD sebab bagi kejutan yang memang buat jantung pun nak jatuh. PEPERIKSAAN ESOK HARI ? Oh baguslah. Nak exam hari SELASA hari ISNIN baru bagitahu ? Oh well. Takde lah semua paper yang keluar. Just BM BI SEJ GEO. Sej Geo yang taktahan tu nak baca !!! Aaaaahhh nak nangis. Tapi watlek watpeace masih ada 2hari sebelum exam GEO&SEJ , kawan baik. Pelajar SMKGS kan selalu bersedia katanya ? Inilah masanya nak show off . Haha.

 Kelas Kemahiran Alquran dah T-A-M-A-T. Finally. Im really hope so. haha. Bukan apa penat sangat setiap hari balik lambat. Huhu. Alhamdullilah dah 3tahun belajar dibawah bimbingan ustaz hebat lagi terulung USTAZ FADZLI. Tinggal tunggu result je. Huhu takutnya. Seorang yang amat garang uuuu takut hehe. Selalu marah kiteorg takut tau ustaz tengok muka ustaz. Ustaz kalau pergi sokong Harimau Malaya paling sosoai. Haha. Kelakar bila ingat paling tahun pertama tahun kedua belajar Alquran dgn ustaz fadzli. Pernah kena ketuk ketampi 50kali sebab gagal exam. Haha. Siapa yang borak masa dia bercakap kena carut sikit dengan dia. Haha. Padanlah muka siapa suruh ? :p Ustaz sewiously saya sayang ustaz gila. Perangai ustaz buat saya respect habissss ~ Bila ustaz tanya apa yang saya nak buat dengan ilmu yang ustaz bagi dekat masyarakat. Entah saya taktahu. Saya akan cuba yang terbaiki untuk sebarkan ilmu ini. InsyaAllah.

 Semoha ustaz dirahmati. sayang ustaz xx

No comments:

Post a Comment