RESPECT ME AND PPL

Hi. Assalamualaikum. Ucapan tahniah kepada diri sendiri sebab dah seminggu tak online. Hebat bukan ? Please lah tepuk tangan kuat-kuat. Biar aku makin bangga sikit. MasyaAllah kemain riaknya si Jieeja ni. Tampar japgi. Okay tarik nafas. Lepas. Tarik nafas. Lepas. Fuuh. Okay sekarang dah lega nak taip. Baru siap makan. "Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut senang hati" ! Mwehehe. Amboi berpantun ;p Well

Aku baru balik dr JJ wangsa maju. Teman family beli barang sikit. Adik bukan main dengan pusat permainan dia. Haih. Budak tu budak lerws jawabnya. Tapi adik sangatlah bajet mintak kat ayah belikan dia boxer. Hahaha. Kau fikir style ke dik ? Mana ada. Biasa je pun. Budak budak. Yang si kakak ni tgah orang beli barang muka nak mencuka je. Sepak nanti baru tahu rasa. Tetiba nak emo. Ek eleh nak emo masuk hutan lah wei bukan kat shopping complex ! Haha.

Okay life is better than yesterday. I meant takdelah better mana tapi kira Alhamdulillah lah cukup tidur, siap homework. Hihi. Masa yang dulunya berfacebook dah ditukar kepada masa study. Hebaq ! Ni nak share sikit cerita dekat sekolah. Sepanjang seminggu sekolah ni macam something wrong sikit cuz Im so hyper. Dunno why. Nak kata happy, takde benda pun yang boleh buat aku happy. Fawed pun busy satu minggu ni. Well dak SPM lerws katakan. Okay. Habis cerita hyper. Cerita geram pulak. Adalah mamat kat kelas aku ni berperangai macam haihh nak sebut pun malas lah kan ? Please lah. Aku tahu kau tu pandai semua. Tapi kalau kau takreti nak respect orang, lebih baiklah kau pergi mati je. Serious aku cakap. Ilmu kau dah cukup tinggi aku rasa. Sabar je aku tau ! Ikutkan aku, aku nak je pijak batang leher kau biar reti rasa sikit sakit hati aku. Hm. Geram betul. Astagfirullah :{

Oh barulah aku tahu sekarang ni SIAPA KAWAN SIAPA LAWAN. Masa muka aku suci bersih macam anak patung #ehyeke bukan main lagi kawan dengan aku. Bila muka aku macam monster dah ni taknak kawan dah. Amboi baik perangai. Takpelah aku takharap pun nak kawan dengan kau. Bukannya aku rugi pun. Ayah yang cakap :] Hihi. Well girls, janganlah judge orang dr mukanya. Pandanglah sikit hatinya. Bukan nak cakap aku baik, Nauzubillah takde niat nak jadi riak kat sini. Cuma tulah aku mintak. Kenapa manusia nowadays macam tu ? Haih.

Oh bai de way tadi tga Malaysia a.k.a HARIMAU lawan Singapura a.k.a SINGA. Hmh elok sangat lettew kan ? Ni nak tanya. Kenapa padang Singapura taklawa langsung. Macam apa je aku tengok. PUI ! Haha. Oh tahniah lerws Singapura menang di negara sendiri. Watlek dulu. Meh singgah ke Malaysia. Tengok siapa menang nanti :} PEACE !

No comments:

Post a Comment