HAPPY RAMDADHAN PEOPLE !

 Hi Readers. Assalamualaikum. Sup ? Everyone tahu esok kita dah puasa. Ugh cant wait ! Tapi ada kata lusa ? Whateverlah kan malam nanti bukak TV3 dengar je orang kata ESOK PUASA kita lonjat-lonjat ye ? Hehe. Biasalah itu sebenarnya macam rutin tiap tahun. Bila annoucement puasa je excitednya bukan main. Terawih malam pertama bukan kemain penuhnya masjid. Bia dah 2minggu puasa semua menyibukkan diri. Masjid sunyi lagi. Haih.

 Tahun ni ingatkan nak ganti balik terawih yang tertinggal tahun lepas. Tahun lepas sewiously pemalas nauzubillah ;( Bila Ramadhan dah habis kepenhujungnya rasa nak nangis sebab takut Ramadhan tahun depan tak dapat merasa :/ Alhamdulillah Tuhan masih bagi aku kesempatan nak memperbaiki diri lagi ;) Oh dah kebetulan update ni, aku nak mintak maaf kalau ada tersalah cakap. Terguris dimana-mana. Im so sorry.

 Semalam pergi Pavilion dengan Kiena. Masa otw pergi KLCC kiteorg kena tahan dengan sekumpulan pekerja WWF nak buat interview sikit pasal environment. Haha. Masuk youtube dengan laman sosial about environment katanya. Haha. Habislah kalau korang jumpa video tu msti nya kena bahan. Oh No ! Aku punya pendapat masa dia tanya hambik kau. Semua pasal GEOGRAFI terkeluar. Selitkan sekali ayat cool BLABLABLA. Ingat apa ? Haha. Ingat sebagai pelajar taktahu ke kerajaan ni tamak haloba sangat mementingkan pembangunan? Hahahaha. Pls lah stop. Dunia sangat panas sekarang. Cakap macam bagus je aku ni. Pelajar je pun. Pi belajar lerws. Semalam kakak tu kata aku batch berapa U ? Im like Ya Allah tua sangat ke muka aku ni D; SAYA LIMA BELAS TAHUN KAK. BARU NAK AMBIK PMR TAHUN NI ;(

No comments:

Post a Comment