IM STILL COOL SO WHUUT ?

 Assalamualaikum people. Amacam Ramadhan ? Okay dok ? Alhamdulillah aku okay je. Gastrik tahun ni tak manyak pulak buat hal. Bagus betoi perangai. Dia faham lettew aku takboleh nak tensyen tensyen nak PMR ni :p Hikhok. Pepagi buta update blog. Wah rajinnya ;O Trial hari Khamis ni je pun -___- Adakah anda sudah bersedia ? NO NO NO  !Sch so far just okay. Harini holiday. Elok sangat lah tu ;) Moleh study macam nak gila start 8.30 nanti ! Holiday holiday pun wa ada kelas tambahan. Tu baru kewl korang tahu ? Haha. Ciri-ciri pelajar comorlang lah katonyo :}Lepas balik sekolah ni nak pergi Plaza jap. Tukar aksesori my C3 :p Hehe. Kesian dia asyik pakai baju pink je. Tukar lain pulak. Well good Jieeja. Sempat lagi kau nak round cari itu cari ini -__-


 Around nak trial ni lah manyak mende yang bercelaru dalam kepala otak aku/ Okay biar semua orang tahulah kan. Muka aku dah tak fair macam dulu dah. Kesan chicken pox ada. Jerawat datang bertandang pun ada.  Mana lu nak ? Umur wa dah lima belas lah bro ! Watlek lah. Lu takde ke jerawat macam wa ? Pahal ? Lu fikir lu cantik ah muka fair gitu ? Eh wa takbatak lah dengan publisiti muka lawa ala primadona ni ! Siapa taknak jadi cantik ? Wa pun nak muka macam Selena Gomez ! Sabar lah. Tuhan takbagi aku rezeki muka macam dulu balik. Kalau aku pergi Skincara Solution pun Tuhan takberkehendak takguna jugak lah kan.



 Ish sayang lah kat boyprend kita ! Thanks lah ye bagi support blabla and still love me walau muka dah berjerutu macam ni. Eh Fawed, kita cantik untuk awak je. Hihukhokhik :p Sabar lah ye ? Semua orang nak yang terbaik ! Cewah. Stay handsome le Shahroom's son. I love you ! *muah pipi kanan kiri*

 Lagi satu ! Aku takreti nak gaduh gaduh ni. Nangis aku reti. Bergelen air mata moleh keluar. Moleh buat mata bengkang dah sekeliling berwarna hitam macam panda. Kalau taknangis pun simpan dalam lah weh. Then mulalah duduk bilik sorang-sorang doing nothing. Im forever ALONE. So whuuut ? Cool lah hidup macam ni :D  Well duh. Dah biasa dah macam ni. Dalam rumah sendiri pun moleh tension apa lagi tengok Fesbuk tu -____- Baca buku pun tension, sikat rambut pun tension, makan pun tension ! Mulut wa ada ulser bulan Ramadhan ni. Hell yeah man ! Hii tension ! Anda hadir masa saya menjalani ibadah bulan Ramdhan. Kenapa perlu hadir ? Haih tension.


TRIAL IS AROUND LE CORNER
*rolling eyes*





No comments:

Post a Comment