DAH NAK DEKAT SYAWAL NI ......

Hi eberwan ! Happy Thursday yeah ? Aku demam so yeah Im dead :/ My fingers masih larat nak tulis. So gives it a big clap *Tepuktangankuatkuat* My problems seriously menggangu gugat kehidupan aku yang memang dah kucar kacir ni. Seriously Im tired. People say Im fifteen. Im strong healthy young. These problems actually made me looks so old. Sadlyfe. No time for rest my mind. Tired of crying. Oh well that is life...


 Trial dah habis. Oh wait peperangan yang sebetulnya belum lagi. Manyak lagi yang aku kena prepare. Harini last day sch. Jelly much ? Hehehe. Keluar je dewan semua berpelukan mintak maaf satu sama lain :') Yang budak lowclass sekolah aku ni tak habis-habis dengan MERCUN !!! Wadefak betul. Nak pecah gegndang telinga aku weh. Siapa ada sakit jantung ofc dah mati tegak kat situ. Lifeless lah seriously ! Buang duit je. Podah kau fikir power sangat ke mercun tu ? Putus jari aku gelak kuat kuat sampai nampak anak tekak aku. Hehe.  Tak kira nak holiday ke, nak amik exam ke bunyi KEBABOOM tak lekang di telinga. Cakap jelah nak BAKO sekolah. Aku boleh join. Nnti lepas raya aku bawak meriam eh ? Boleh shoot depan muka kau. ITU BARU KEWL ~ Haha. Takdelah.

 Esok, Sabtu dan Ahad dan Isnin. Hm manyak benda yang kena dibersihkan. Habislah aku asyik bersin je nanti. Susah betul kena habuk ni. Rumah apa pun tak cantik lagi. Podah betul. Ok stop. Okay seriously nak sangat berbuka w my boyfriend. We are so busy so far. No space and time to meet. Hm. Aku okay je no hal. Sabtu ni kalau boleh nak ajak SANGAT SANGAT pi berbuka. Well lelaki. Susah betul nak paksa. Terbalik dah dunia sekarang. Perempuan yang ajak Lelaki, Kah kah, Memalukan kaum lah aku ni. Suka hatilah ! Haha. I miss you Fared. hm

 Homeworks for ole ole cuti raya memang berlambak. Thanks cikgu ! Takdelah aku nak enjoy sangat kan ? Alhamdulillah cikgu bagi kerja. Boleh revision. Sambil datang bertandang rumah orang boleh lah aku buat kertas tu. Eleh aku bukan join pun mak ayah makcik pakcik semua ikut borak. Paling2 aku kena duduk bersila dengar je apa diorg cakap.

 Okay dah nak berbuka dah. Selamat Berbuka Everyone ! Much love xx

2 comments: