A DAY OUT WITH MY LOVE

 Hi Assalamualaikum. Dah senja senja nak Ramdhan ni semua mesti sibuk ye pasal kuih raya baju raya kemas rumah dan semua lah yang ada kena mengena dengan raya. Well guys Im too. Semalam, I mean dah lama dah around a week ago planned nak keluar berbuka with my girls, Kiena and Balqis. Unfortunately semalam semua plan hancuss KEBABOOM. Takpelah takrezeki lah tu. So semalam aku keluar dengan Balqis je, si cantik jelita.

 Keluar dengan Balqis ni bukan mudah. Aku kena set mind biar kasi kuat. Well semua perempuan akan rasa insecure bila tengok perempuan cantik :') But I didnt mind at all. Dah biasa da. Balqis taught me untuk jadi bersyukur dengan apa je yang Allah bagi. Awh thanks love ! <3 So semalam sampai KLCC je terus terhegeh-hegeh pergi Fahrenheit. HADO AKU KESAH AKU TAKTAHU EJA FAHRENHEIT TU ? Haha x) So sampai sana ingatkan nak shopping tapi mood sudah hancus apa pun takpat. Haih -______________________________________-

 Pukul 6.30 pergi surau berbuka kat sana dulu. Sekali solat Asar and Maghrib. Balqis asyik menahan aku je biar sabar sebelum berbuka. Siapa takterliur tengok Fresh Orange depan mata ? Memang aku nak teguk time tu jugak kalau boleh. Haha. Rendahnya Iman. Astagfirullah :{

 Bila dah habis solat rush nak beli makanan kat Foodcourt KLCC. Maigod ramai gila orang ;O Cmne ni ? Dah tawaf satu bangunan tu dah cari tempat. TAKDEEE. Jahat betul orang kat foodcourt tu. Dah habis makan blaaah ah takapayh duduk melepak kat situ. Den yang belum makan nasi ni dah mengamuk dah -__- So we decided bungkus makan kat air pancut depan Suria tu. Awh siapa fikir ni sweet ? SAYA SAYA ! Haha. Balqis ramai peminat fuuyoh ! Melabuhkan je punggung dengan situ dah 2mamat kasi card weh suruh call. Waklu. Murah sangat ke nilai seorang perempuan ni ? Haha. Aku pulak yang emo. So ada lagi satu minah ni dok tanya Facebook Balqis. And dia tanya siapa budak perempuan kat sebelah dia. Well Balqis cakap KEMBAR ! Siapa jealous ? Haha. Tapi yang anehnya kalau aku kembar dia, aku tak secantik and muka aku tak macam barbie doll macam dia. Ouch #sadlyfe

 Sampai situ jeleers cerita dia. Haha. Then balik naik taxi pergi Ampang park 'cuz srsly ramai gila orang dkt LRT KLCC. Kena beratur macam ulat bulu. Boleh imagine kan ? -_- Sorry tak upload gambar. Maidod internet lembab gila -_- Selamat Berbuka evelyone ! Much love x


No comments:

Post a Comment