OH CAMERA

harini punya hidup bosan sikit. haha --" memang hidup aku ditakdirkan untuk hanya duduk dirumah dan tido sajakahhhh ? wateva pfft. harini bangun tido terus tangan gatal mengambil camera canon 1000d aku. Entah geram je tgk camera tu dudk bersenag lenang di dalam almari  ahahahha xD Dulu bak mintak bukan mainlahhh susah ye ? nak menangis bagai punya drama :p haha taktahu apa angin december yang datang, terus bukak buku dia belaja sikit sikit. alahai rajinnyaaa ~  IM OBSESSES WITH PHOTOGRAPHY KAY ? cuma tu ahh satu mende bukan ada duit pun kalau aku minat bendalah ni kann ? eden bukan anak orang kayoo pun --" sabo jap pas habis PMR kerja cari duit kikiki taksabarr eleh 2011 pun takmasuk lagi kan banyak aku bukan cerita pfft

okayy ni lagi satu aku punya gila :P Oh My Lord lawaa gila kan ? tgk ahh bentuk dia cantik menarik tertarik buat hati ni meronta-ronta "MAKK NAK CAMERA NI !" agak-agak orang yang boleh beli camera ni kerja apa ehh ? DATO' kahh ? DATIN kahh ? ANAK RAJA kahh ? i said that sebab hang pa tahu tak harha camera ni ? Recommended Retail Price: RM 3,338.00 bapak ahh ! i know post aku ni mesti kena gelak. maybe korang cakap "eleh murah je kot 3k lebih je" 3k lebihh tu aku da boleh beli apa yang tersenarai dekat wishlist aku ni kot except handycam sebab ia pun mahal --" haihhhhh sumpah da gila kbye (':


No comments:

Post a Comment