PLKN

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Semenjak 2 menjak 3menjak beberapa hari ni, saya tengok budak form5 bukan main giat lagi update pasal PLKN. Ok saya turut merasa kedebarannya kerana orang tersayang MUNGKIN atau TIDAK pergi latihan tu. Haihh. Habislah kalau dia pergi botak kepala macam tahun lepas. You allz kena tengok betapa COMELNYAAAA fawed bila botak ! Haha. Kalau fawed baca ni memang esok saya takde kepala datang sekolah. Mwehehe

 Kalau ditakdirkan fawed pergi pertama sekali saya akan menjerit dan seterusnya menangis. Selain itu saya akan melompat lompat dan akhir sekali saya akan berdoa kepada Allah agar Fawed sihat je kat sana nanti. Saya rasa dia akan dapat PLKN tu cuz kakak fawed yang first takdapat kan ? Mana tahu ? Huhuhuh saya pulak yang cuak. OMG

 Saya dah terbiasa hidup dengan fawed sampai tidur pun kena dengar suara dia. Kekadang dia nyanyi lah and sometimes dia mengaji. Ok part mengaji paling best sebab suara dia merdu teramat Sebab tu saya makin sayang. Ok peace ! Hm kalau dia masuk PLKN saya kena tinggal 3bulan !!!! Haha. Gila ke apa ? Ok ilek. Jangan selfish  Bye xx

No comments:

Post a Comment