RANDOM xx

 Hi. Hello. Assalamualaikum. Sorreh dah biarkan blog ini berhabuk sebentar. Saya nak lap balik. Biar habuk hilang. Hiii readers ! Howwa you ? InsyaAllah semua dalam keadaan sihat. Bersyukur kepada Tuhan kerana saya masih dapat menarik nafas panjang dengan udara yang dikurniakan. Kalau nak dihitung nikmat Allah, nauzubillah takkan terhitung sehingga nafas terakhir. Harini saya berbicara seperti seorang ustazah ! #Amboi Saje je sebenarnya gimik kerana excited nanti Astro Oasis ada USTAZAH PILIHAN pulak lepas IMAM MUDA. So IMAM MUDA yang belum kawin, boleh cari jodoh dengan USTAZAH PILIHAN. Elok sangat letteww. Hahaha. LOL

 Twitter, facebook penuh luahan perasaan pasal BERSIH. Siapa lagi yang taktahu pasal ni ? Huru hara dibuatnya. Eleh sebenarnya kita taktahu lagi perhimpunan tu acano tapi dah kecoh macam nak terjadi PERANG DUNIA KETIGA. Watlek ah kerajaan ni pun ;) Semua orang boleh berdemokrasi. Ehyeke ? Taknak cakap banyak sebab saya taktahu menahu politik ni. Hua Hua ~ Baru 15tahun beb. Belaja jelaaaah ;)

 Banyak benda nak cerita ;( Haihhh takhabis habis cerita sedih. Bilalah nak cerita GEMBIRA ! Oh tunggu lah kalau jodoh aku memang sampai dengan Azri Farid. Tu baru cerita gembira bagaikan dunia ini aku yang punya ! Elleeeh ayat tu :p Okay nowadays aku rasa macam semua orang nak tinggalkan aku. Haha. Gediknyewww. Aku rasa macam hidup sorang -__-, Alhamdulillah still ada Farid, family dekat sini. Double F ! I love you guysss :* Biarlah takde bespwen ke apa. Aku hidup dimuka bumi Allah tu bukan untuk beroleh tu saje. Bila aku mati aku akan disoal apa yang aku buat dimuka bumi. Akan aku nak jawab hanya bersosial semata ? Ok belajar. Belajar itu jihad kejalan Allah. Kalau takmampu nak pergi palestin nak tolong, tolonglah dengan belajar. Bila kita dah besar, dah pandai, kita mampu melawan musuh Allah. Dengan izinya ;)

 Results exam totally dah keluar. Alhamdulillah. Walaupun takseperti yang diinginkan tapi saya masih mampu tersenyum kerana results tu semua atas usaha sendiri dibantu Allah, cikgu dan doa mak ayah. Takpe aku akan bermula dr bawah. Biar results aku mcmni dulu. PMR nanti insyaAllah 9A's !!!!!!! Dengan yakinnya. Pui. Haha. Saya exam num 9/29. Hehehe. Top10 syukur kepada Allah :D

 Okay saya nak cakap yang saya sayang semua kawan saya. Biarlah korang benci saya ke apa. Hak masing masing. Xoxoxoxoxo HUGS !

No comments:

Post a Comment