iHAPPY KOT

 Bismillah and Assalamualaikum uolzz yang cute-cute macam kucing !! Rindu saya ke? Alololo saya rindu anda semua okay !! Jangan nangis I tak mati lagi still boleh temankan uolzz *macam artis* Hm dah jadi kebiasaan blogger mukaddimah mesti cerita pasal 'Hm dah lamanyaaaa tak update blog. Nasib baik ni bukan barang kalau tak.. duh dah berhabuk, berkurap, berlipas, bertikus. Say euwww lah pokoknya !!" Haha. Indonesia mari ~

 First and foremost, SAYA AMAT BOSAN bila dah tak sekolah, tak belajar, takde exam, takde buku, takde ilmu ni.. Hati saya rasa kosong. Hati saya rasa macam... Hm entahlah nak explain mcm mana. Betullah apa orang kata. Manusia ni takkan pernah bersyukur sehingga benda tu hilang. Macam sekarang lah, before exam bukan main kau nak habis exam then freedom boleh makan tidur online je en ? Tu semua bosan weh like seriously. Lifeless. Empty. Nothing.

 Anywaaaaayh aku sekarang dah kerja tau tau. Aku bukan kerja dalam aicond tunggu customer yang singgah tengok2 barang macam kat Parkson ke apa and not like "Hi miss nak cari apa?" NO NO NO. Kerja saya ialah putik cili, potong buah, sapu lantai, mop lantai, kupas kulit kerang, kupas kulit telur, potong bawang, hantar air blablabla. Dah tahu apa perkerjaan saya ? Siapa tahu pandai !! Nanti aku belanja choki-choki sorang sebatang cukuplah. Makan banyak coklot nanti gigi rosak. Huhuhu. And oh kerja ni bukanlah mudah bg seorang remaja perempuan seperti aku yang comel takpernah masuk dapur tolong mak masak ni. And aku taktahu apa itu lenkuas halia daun sup blabla. And so yeah I know Im so stupid about it. Hewhew like who cares ? Saya kahwin lagi 10 tahun maybe ? Banyak masa boleh belajar dah pun sekarang ada MasterChef Malaysia. Hehe boleh tengok-tengok cara kewl diorang potong bawang. Lol. Btw duit gaji yang aku dapat tu memang membahagiakan aku untuk kali ini. Inilah dia kepuasan berkerja walaupun tangan saya hitan-hitam dan calar-calar sebab kena pisau u_u

 Like usual Im so lonely YEAY YEAY YEAY !! Bestnya hidup macam ni. Eh takpe aku okay. Ada Alquran yang boleh teman saya bila-bila ! Ya Allah terima kasih sangat-sangat sebab bg kalam-Mu yang ternilai ini. Its such a MIRACLE. Absolutely. Kita ni manusia biasa.Biasalah kan tiba-tiba kita macam marah dengan Qada' Qadar Allah. Astagfirullah. Sometimes, aku rasa BOSAN BOSAN BOSAN sangat bila hidup tak berteman macam ni. 2minggu sekali je ada kawan. Yes. My sister, Yulia Ulfa yang tak cute tu :p Mwahaha. I should wait fr SPM candidates to finish their examinations first. Hm hm hm and yes Fared, Im so miss you like a girl miss her barbie D; Oh Im okay Im okay Im okay. Peace V.V^

 I know guys.. Bila korang macam blog aku ni macam baca essay en ? Hohoho. Lontak lah. Bye and Assalamualaikum. Teruskan enjoy yr time w yr lovely bestfriends while me laying on a bed and sleep with my Bebott. Kur kur




No comments:

Post a Comment