SPM

 Err Hi Hi Hi Assalamualaikum. Segan lah nak update dah lah dah lama taknampak muka kat dashboard. Heheh :3 Well busy Twitter katanya. Lol ! Aku baru je habis makan. Eeee kenyangnya alhamdulillah. Gendang gendut tali kecapi, perut kenyang senangnyaa hati ! :'D Oh jangan aneh lah aku makan lewat malam. Aku ni diibaratkan ular. Nak tido kena makan dulu. Haha. Siapa kesah aku nak gemuk pun ? Kau ? Eh kesah.... Ok kita focus topik terus takut kalau tulis panjang2 jadi bedtime story pulak. Cuba teka... Hari Isnin ni peristiwa apakah yang akan berlaku di seluruh Malaysia ?

SPM

 Dikesempatan ini saya nak wish to all SPM candidates ALL THE BEST !! Selalulah yakin dgn kuasa Allah. Kalau korang semua dah study, usaha, Allah tu Maha Adil. Mesti Dia bg result yang sepatutnya korang dapat. Tp study 24/7 pun takguna jugak kalau tiada pergantungan kpd Allah. Takbuat apa yang Allah suruh. Jangan fikir kita bagus.Orang yang selalu rasa dia paling bagus, sebenarnya dialah yang paling teruk - Ustaz Azhar Idrus.

 "Erghh esok SPM apa pun takbaca lagi. Eh siapa ada soalan spot ? Eh siapa ada soalan bocor" LOL. Ini adalah situasi biasa kepada semua pelajar. Haha. Aku pun pernah macam ni. Jangan tipu kata takpernah buat :B Siapa nak soalan bocor tunggulah bila kertas soalan tu dah ada depan mata kau, haaaah tu baru bocor habis. Tinggal jawab je. Masa tu kau redha pasrah jelah. Dah siapa suruh takbaca apa ? Tu lah sibuk Twitter Facebook je.. LOL *Macam aku lepas PMR lah*

 Kepada kaum Adam.. Buat betul2 tau !! Ada girlfriend pandai ye ? Bercinta guna ayat jiwang pun paling pro ye ? Dah kalau kau takbuat betul2 SPM nanti nak sambung belajar apa ? Nak kerja apa ? Nak kasi isteri makan apa ? Keledek je tiap hari ? Alahai sedih dengar macam cerita Bersamamu pulak.. Haha

 Apa-apa pun all the best especially to Gombak Setians  !!!!!!!!!! Taktahu nak cakap apa dah. Mampu doa je. Actually aku pulak yang nervous. Haha. Td call fared dia cool je macam apa takberlaku esok. Sah lah nervous dia mengalir kat aku. Awww so sweet ~ LOL. Bye Assalamualaikum x

No comments:

Post a Comment