I'VE GOT WHAT I WANT. FINALLY

 Heyyo Assalamualaikum kepada budak PMR yang baru dapat result tu , APA KHABAR ? Aku percaya semua sihat belaka hendaknya. Batch 96 kan rock habis. Dengar cerita pun ramai yang dapat straight A's !!! Congrats okay loves xx. Ok nak start cerita aku ni dr mana ? Ok start cerita dr malam semalam lah k ? Malam semalam like seriously I cannot sleep. Nervous punya pasal. Ditambah pula dengan menggigilnya. BOOM satu perasaan yang luar biasa menusuk kalbu ~~~ Haih kerja aku sikit2 kira jam. Kira lagi berapa jam nak dapat result. Berdoa juga supaya masa tu cepatlah berlalu dan habis ke-nervous-an ini !!!!

 Pagi-pagi lagi dah bangun. Solat subuh and sambung tidur 15mins. Then taktahu nak buat apa ambil kain lap, lap semua perabot kat rumah. Rasa lega bila dapat busykan diri. Takdelah aku nak nervous je. Oh lupa salah satu keajaiban diri aku ni, kalau rasa tak tenang, selalunya aku pergi mengaji ataupun pergi ambil berus and berus toilet. Hahaha. Pelik kan ? Biar lah orang nak cakap apa. This is Jieeja and I dont care aasdfghjkl

 Jeng jeng jeng saat yang dinanti tiba jua. Ai mata yang disimpan semalam jatuh jua. Badan ini rasanya ingin terbang sahaja. Puas aku lihat wajah emak. Wajah ayah. Wajah Cikgu. Wajah Kawan2. Tapi satu yang kurang... Fared is not with me :( How sad is that... JPJ ni pun satu. Nak buat test time macamni !!! Ish geram je *jeling* Satu my name sebut last sekali for 9A's students. Lah dah my name namanya "S" memang last lah jawabnya. But I dont care. I just want that slip. I just want that result. Sebelum cikgu panggil my name, aku dah nangis dulu dah. Haih. Makin nangis lah bila cikgu sebut nama. Boleh pula kena tangkap gambar time tu. Dear photographer : Gambar tu mahal tau. Ada air mata dan air hingus saya. Awak masukkan majalah sekolah saya taknak kawan awak. *jeling tajam*

Nak tengok gambar click sini  GAMBAR COMEL

  So petang me going to Wangsa Walk with my baby Fared. Eh kena ke panggil baby asalkan badan dia besar macamtu ? Panggil abang lah baru macho tak ke gitu Fared ? Haha. Im craving for Ayam Penyet and finally Fared belanja makan. Haha. So katanya nak cari hadiah for his sister. I was like "Nanti ja tolong carikan teddy bear okay. Biar Ja yang pilihkan utk Kak Alya" Tup tup dia yang pilih not me. That teddy is so cute. Purple and fat. Haha. So dah beli apa lagi jom balik. Sebelum kereta berjalan Fared sempat pasangkan seat belt kat teddy tu. LOL. Dia tak hidup pun lah Fared. Haha.

  Hm lastly sebelum turun kereta dah sampai rumah "Ja, teddy kat belakang tu ja punya" I was like "WHAAAATTT ARE YOU TALKING ABOUT ?!!!" "Fared tipu je. Tu ja punya" And suddenly we laughed. "Ja sorry lah Fared tak romantik nak surprise2 ni" Lah sayang, you're enough for me. Ja taknak lain dah. I just want you. You're my boyfriend for 2years and 3 months. Ja terima Fared apa adanya. Thanks for everythings. Selalu ajar ja Maths malam buta. Haha. Love you always. And forever. I promise :) So yeah, 2011 seems so perfect !!!

I named this Teddy as Boboi :)

No comments:

Post a Comment