2012 - 4 Sejahtera x

 Minggu kedua persekolah was okay. Dari minggu lepas. Rasa awkward sangat. Mujurlah ada ex-Setia ada juga teman. Hehe. Aku duduk kelas pure Science okay ! Saya tolong boldkan, PURE SCIENCE !!! Asdfghjkl ini adalah keputusan paling hebat aku pernah buat. Bak kata boypreng aku "Semua yang berlaku pasti ada hikmah" So sekarang aku sedang berusaha mencari hikmahnya. Mana tahu aku dapat 9A+ masa SPM ?!!! Who knows ? Amin ya Robb.

 96's. Kita adalah batch pertama belajar Science and Mathematic dalam English. And now kita adalah first batch pertama belajar Dwibahasa. Ada 4Buku teks untuk setiap subjek termasuk Amali. Bawa balik lg 15buku teks yang belum ambil dgn menaiki bas amat memenatkan. Aku macam budak nerd yang rajin betul bawa banyak buku. Haha. Habislah hujung minggu aku sibuk utk balut buku & tulis nama. Busy Saturday *Sigh


 Aku dilantik sebagai Ketua Keceriaan. Yeah again... Takpelah sebab bab hias kelas ni aku paling semangat. Masa Form 1 and Form 2 kelas aku selalu jadi juara tau. Ehem. Tengoklah siapa yang hias. Hahahahha. Cepuk nanti kau Ja -__-

 My classmates is quite awesome. Semua mulut macam bertih. Tp some of them diam sangat. Macam takwujud dalam kelas tu. Come on. Lets be friend ? :) Tapi ada ke nak kawan dengan aku ni ? Asdfghjkl Mood Sad = Turn On

 Perkara paling ditakuti berdepan orang yang belum kenal Jieeja Syafarudin ialah.... *jeng jeng jeng 

1.Mereka akan kata yang aku ni gedik tahap dewa. 
2. Mulut macam baldi. Bercakap je kerja
3.Hyper tak memasal. Kena sawan babi ke apa ? 

 Harap kalian memahami and jangan benci saya please ? Saya tak berdosa *Angkat kedua belah tangan*

  Cikgu semua awesome gila. Im so excited to learn AddMaths, Bio, Chemist and Physics. And others subjects also. Masa belajar pure Science berangan untuk menjadi Dr. Jieeja. LOL. Cikgu Chemistry told us " Chemist ni susah ye ? Baik awak semua fikir nak ambil kelas science ke tidak " First class cikgu cakap macam tu ! Mana tak cuak ? 10 orang dah hantar surat untuk mohon tukar stream. Cikgu Aida said permohonan dah tutup. I was like... "Ja you can! Takpayah nak masuk Account stream" This is challenge. Im ready for it. 

Keep in mind.

 So Sejahterians, welcome to our new life !! Live the life. xx Oh btw our class teacher, Puan Sabariah is so asdfghjkl cute kan ?!!!!!! :D Love her jokes  


No comments:

Post a Comment