Fear of...


Fear of losing love.
Do you ever feel when your boyfriend has a "Bestfriend Perempuan" ? He will msg her all the time. He will ignore you for a while without he realized. Do you ? Sekarang aku takde lah rasa sampai mcm tu. Cuma kekadang rasa jealous sampai aku rasa mcm nak nangis and jerit. Selalunya aku nangis lepastu tidur. Berharap bila aku bangun semua tu hanya sekadar mimpi dan semuanya akan okey. *Sigh* Tapi sekarang aku cuba sedaya upaya untuk jadi matang. Biarkan boyfriend ada kawan perempuan selain aku. Dia pun ada life juga kan ? Tapi.... I cant !!!!!! Boyfriend, bila awak chat dgn dia, hati saya hancur tau. Rasa macam "Braaappp" Then plan nak jumpa semua asalkan jumpa saya pun tidak. Saya je yang terhegeh nak jumpa, tapi awak selalu bg alasan "Busy kerja" Okey saya tak kisah sangat. Tapi bila jumpa dia sempat pulak !!!!! Sepak japgi terpelanting sampai Korea. Lulz. Sorry saya tak angkat call. Saya nak diam jap utk 2,3 hari ni. Saya kecewa tau. Harap awak sedar. Lalala

Fear of losing bestfriend.
Hii Sakinah Suhaimi yang sangat saya sayang. Muah muah :* Sihat ke kat sana ? Ish rindu sangat dgn kau. Walaupun kita dah tak satu sekolah, tak satu kelas, you're still on my mind. Aku rindu sangat masa kita luangkan bersama dulu. Kat mana-mana berkepit je sampai orang cakap kita ni kembar. Lulz. Dah 3tahun duduk sebelah kau tapi tahun ni aku duduk sebelah orang lain. Rasa awkward gila k ! Rindu buat bising dalam kelas. "Kiena, Jieja ni mulut mcm bertih jagung". Tidur dalam kelas sesama *especially waktu agama* Hahaha. Bila aku tertidur kau kejutkan aku dgn cara cubit tangan comel aku ni atau tepuk belakang aku. Sekarang aku ajar Izyan buat mcmtu kalau aku tertidur. Dia kata aku ni gedik. Hahahha. Kalau kau ngantuk aku usap-usap belakang kau bg kau tidur. Boleh kita tidur sesama so kalau cikgu nak marah, marah kita berdua. *benda ni kau taktahu kan ? Aku taknak bgtahu takut kau marah aku* Haha. Sorry :B Kalau pukul 1 tu, aku terus balik skrg. Takde nak lepak kantin bergosip. Aku datang kantin, sedih je ingat balim :( Kalau rehat lagilah, sesorang !! Hm. Babe, takde orang yang boleh sama mcm kau. Aku takut hilang kau. Harap friendship kita sampai bila-bila. Sayang kau. Muah :* Euw :P


No comments:

Post a Comment