Hi 27th. Awak datang lagi

Seperti biasa, assalamualaikum followers saya yang comel. Tolong jangan kembang. Maseh xx :P

 Harini 27thJanuary2012. Oh 27 haribulan. Bangun dr tidur senyum. Bersyukur pun ada. Tunggu msg atau awak call nak wish hari bersejarah kita. Macam biasa, awak lupa lagi. Saya tak kisah. Saya dah biasa. Saya okay ! Saya macam biasa, tak kira hari ini, esok, lusa, bulan depan dan seterusnya saya akan tetap sayang awak kalau Allah izinkan hati ini milik awak selamanya. Saya selalu doa untuk kita. Saya berangan-angan agar bila saya dah capai kejayaan saya nanti, awaklah suami yang bakal berkongsi suka duka bersama saya juga. *Gatal* 

 So hari ni birthday kawan saya juga. Hi Muhammad Asyraf b. Jamil. Happy Birthday to you. Have a blast babe. Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki, makin handsome, makin sado dan segala yang kau impikan bakal tercapai kelak. Amin. Kau teman terhebat aku pernah punya. 

 Saya belajar beberapa perkara dalam kehidupan saya untuk beberapa hari di bulan 1, 2012 ini. Saya sedar sikap saya makin berubah. Menjadi Siti Hazzizah yang tidak dikenali lagi. Suka marah-marah. Suka menyendiri. Suka menangis taktentu hala. Tapi saya cuma rindu kehidupan saya yg dulu di mana boyfriend dan bestfriends selalu ada untuk saya. Saya seperti rasa yang mereka akan perlahan-lahan meninggalkan saya. Saya takut. Perasaan cemburu juga memakan diri saya. Membuatkan orang yang saya sayang benci dan muak dgn perangai kebudakan saya. Bukan saya yang mahu begini. Pardon me :(

 Oh btw plan esok (28.01) tak jadi lagi atas alasan yang tertentu. Rasa nak nangis dan hantuk kepala kat dinding. But yeahhh saya ni penyabar. Tapi dalam hati siapa yang tau ! Eh kau ni aku rasa nak sepak je sampai Korea -_- 

Jealousy is such a useless emotion. All it does is make you feel horrible about meaningless things.

No comments:

Post a Comment