POST ROJAK SIKIT JE

 Assalamualaikum eveyone. Haaaahhh aku sebenarnya baru perasan yang blog aku ni macam hareem bila korang baca. Well blog aku ni senantiasa tidak bergambar nak mengandungi beribu patah perkataan pula. Sigh, sebiji seperti ayat karangan tapi perbezaannya aku guna ayat pasar sikit. Oh semestinya alasan yang paling kukuh kenapa kalau aku buat entry yang selalunya tidak bergambar adalah kerana line internet yang sangat lembab macam siput. Biasalah aku takmampu nak bayar bil bulanan UNIFI. Yang mampu hanya Digi broadband RM80 sebulan. Ah bolehlahtu. Asalkan aku dapat Twitter, Blog dan list terakhir yang aku selalu buat ialah Facebook. Alamaak Facebook turun carta. Memang ye lah kan sekarang Fb serabut. Ala-ala timeline kata Mark. Tapi lagi merungsingkan. Mark sedialah nasib Fb akan ditinggalkan seperti nasib Myspace pula. Muahahahaha *evil laugh*

 Oh yeah ppl aku dah berhenti kerja. Siapa nak ajak aku keluar ? Boleh call dan kita akan buat temujanji. LOL ayat macam retis. Muntah sikit sila sediakan baldi tau. Kat rumah dia yang ada bibik untunglah ~~~ LOL lagi !!! Hm anyone ? Takde ?!!!!! Takde yang nak keluar dgn aku ?!!! Okay takpe aku tak kisah pun sebab kehidupan aku ni mcm Forever Alone gitu. Orang semua menjalani hidup dgn indahnya seperti Forever 21. Yang aku terbalik sikit. Muawahahaha.

 Ok tadi akhirnya dapat jumpa Tengku Shiema my baby girl ! Allah je yang tahu betapa happy tahap nak terlompat rasanya. *Well sebenarnya dah lompat*. Hm setelah mengidam sekian lama nak tengok Ombak Rindu finally tengok juga. Haha. Lame gila -..-  Ops aku ternangis tapi tak teresak-esak sebab aku ni jiwa rock so sorry ah Ombak Rindu, you failed !! Mwahaha. My sister, Waany alolo shian dia dah pegang sapu tangan bagai untuk lap air mata dia tu. Air mata aku simpan untuk esok ! ESOK ?!!!! OMGOMGOMGOMG *die*

  Ok lastly to all PMR candidates batch 96's. You all rock okay ! Redha je apa yang dapat dah tu je yang termampu korang buat. Eh nasihat orang mcm dia tu boleh redha. Hm ketuk iman.. "Hm assalamualaikum iman. Esok saya boleh ke redha ?" Iman jawab : "Cik hazzizah, semua tu kuasa Tuhan. Jika engkau takredha, kau melangkahi kehendak Allah" Alhamdulillah pandai iman saya jawab :3 Hehe. Ok anyways esok bangun awal. Solat subuh. Mandi sunat ambil result *Eh ada ke* Salam tangan mak ayah and fly to sch. Ok 3 Setia goodluck !! Kita gegarkan sekolah esok !! Hehehe. Bye Assalmualaikum. Toddles :*


*Post kali ni ada gambar. Tapi gambar painting jelah. Boleh lah tu~~*

No comments:

Post a Comment