UNTUNGLAH ~~~

 Hi everyone ! Assalamualaikum x Cuma post pendek memandangkan waktu sudah hampir menjelang maghrib. Semua orang tahu SPM dah tamat en ? Ya Allah untungnya batch 94. Untung sangat. Korang dah takperlu pakai baju sekolah. Takperlu nak bangun pagi buta mandi air sejuk. Takperlu nak fikir pasal homework bertimbun. Takperlu nak hadap budak annoying, gedik,bajet kat sekolah. Semua tu dah tamat. Sekarang ni yang dah gatal sangat tu dah boleh fikir bila nak kahwin. Lol ! Hahaha. Tapi untung jugak dapat kahwin awal. Sumber pahala kaum hawa tu !! SubhanAllah.

 Ingatkan lepas SPM best lah sikit en ? Takde forever alone. Tapi still alone jugak. Bukan 24/7 ada orang nak teman aku. Hehe mengada betul ! Ingat semua orang nak kesah pasal diri kita ni. Aigo ! Ja hidup berdikari sikit eh ? Umur tu dah nak masuk 16 dah. Otak macam umur 6tahun je ? Haha.

 Oh btw I miss sch so much. Kalau betul lah tahun depan permohonan sekolah teknik aku tu lulus... Aku akan tinggalkan SMK GOMBAK SETIA yang mempunyai 1001 kenangan !! Sekolah yang korang kata serabai ni takdelah serabai mana. Sekali korang dah jejak sekolah aku tu, makin sayang tau. Haha. Ish rindu jugak kelas 3Setia. Mesti dah berhabuk tingkap sebab aku takcuci. Aku dulu paling rajin nak lap tingkap. Paling rajin ~~~~ Kalau nak bagi Tokoh Kebersihan tu, tolonglah bagi kat aku. Haha.

 Eh macam mengarut je post kali ni ? K bye assalamualaikum followers ! *Malu tutp muka*

No comments:

Post a Comment